Markuss654 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Hei! Er det mulig og få kodet «us blink» på 2013 model F11 med Bimmercode? Eller må man bruke kabel og pc? Legger ved ett bilde hva jeg ønsker og få til👏🏼 Endret 5 timer siden av Markuss654
///M-ini95 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Om jeg ikke husker feil, så går det ikke lang tid med US blink før LED modulene til blinklyset takker for seg. Er ikke egna for å stå på konstant. Markuss654 reagerte på dette 1
Markuss654 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 32 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Om jeg ikke husker feil, så går det ikke lang tid med US blink før LED modulene til blinklyset takker for seg. Er ikke egna for å stå på konstant. Javell ja😅 kansje lurt å bære la være da. gjelder det samme for blinklysene i skjermene også? Sett noen e60er med dette🤔
Reef89 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det beste og fineste er å la vær. På E60 så er det hverken modul eller LED så det blir annerledes og at blinklysene på siden også lyser er pga kodet feil og LM2 støtter ikke bare foran.
Markuss654 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 4 minutter siden, Reef89 skrev: Det beste og fineste er å la vær. På E60 så er det hverken modul eller LED så det blir annerledes og at blinklysene på siden også lyser er pga kodet feil og LM2 støtter ikke bare foran. Allright. Takker for svar!🤝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå