superkatt Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Heihei, er nysgjerrig på om noen her har erfaringer med å gjøre større reparasjoner på E39. Fra hva jeg kan glane, så er de store bitene: -VANOS -Understell -Kjøling ...på toppen av tretti andre småting. Man kan finne mange prisestimater i dollar, men det sier jo ikke så mye sammenligna med situasjonen i norge. Man sparer vel også mye på å skru selv, men det hender jo at man trenger noe sært verktøy, eller at enkelte problemer er svært vanskelige å fikse selv. Så dersom man er heldig nok til å finne en E39 med uvesentlig rust, hvor mye burde en typisk sette ved siden av, i verste fall? 😁
RemyNG Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Bedriver akkurat større reprasjonser av min E39 M5. Men dog har man også mye rust som må taes samt lakkering. Kostnadene kommer jo helt an på hvor du kjøper delene og hvilken merke du går for. Man kan fort regne med rundt 18-35k i bare understellet hvis man tar alt. Og alt ettersom merke. Kjøleanlegg fra 5-10k. Gjorde samme jobben på min E53 av både foran og bak av understellet samt alt av bremser og landet på 25k da overhalte jeg kaliperene selv. sveigis reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Leter du etter bil sør for alpene så har du en god start, vist ikke så bør du regne med mye karroseriarbeid. ellers begynner tilgangen til kvalitetsdeler å bli dårlig så man må snart nøye seg med det lille restlageret av dyre slitedeler med bmw logo på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå