Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har bygd seg brede felger med basis i 9.5" x 18 AC Schnitzer Type 2 Racing felger, og har liggende de originale 35-bolt kantene og tønnene? Uten at jeg kan si det sikkert, antar jeg at disse har 2.5" og 7" bredde. Er disse runde og sprekkfrie, og til salgs, ta kontakt. Skulle hatt to av hver. 

De to aktuelle stedene jeg har funnet nye lepper og tønner (Felgenfuchs og SRR) har enten dårlig utvalg i 18", eller kun x.25" og x.75" bredder. Ikke hele og halve tommer. Disse gir meg en innpress på 17, mens den ideelt burde vært 23-24 for å sikre meg mot subbing.

Kunne også tenkt meg noen bolter i reserve i tilfelle noen ryker. Dette er da titanboltene i M7, med innskriften RO TITAN på hodet. Disse er også brukt i Ronal produserte skrudde Hartge felger. 

Screenshot_20260118_175008_Instagram.jpg

Skrevet

Eller hvis noen har erfaringer med kundeopplevelse og produktkvalitet fra leverandører som tilbyr 35 hulls Alu/Radinox lepper og tønner i hele og halve tommedimensjoner, så er jeg takknemlig for input. 

Skrevet

Alle lepper er i .25'' eller .75''dim fra Felgenfuchs. Måler du innsiden av lepper og tønner så kommer du nok til 2,25'' og 6,75''
God erfaring med Felgenfuchs. Ikke noe tull, de har mye på lager og leverer raskt. Fordelen med Radinox er at de er i stål og tåler litt juling. DU slipper også å polere dem med jevne mellomrom. 

Skrevet
25 minutes ago, Slavearbeider'n said:

Alle lepper er i .25'' eller .75''dim fra Felgenfuchs. Måler du innsiden av lepper og tønner så kommer du nok til 2,25'' og 6,75''

Jeg vil ha 9.5" bak, så planen er en 2.75/6.75 kombo fra SRR. Dette gir ET17 med mine senter. 

Ang bredder, så hvis du går til Felgenfuchs, så ser du at 35 hulls lepper til AC Schnitzer Type 2 i Radinox kun er tilgjengelig i 1.75. I Alu får du opp til 2.25. Der har du rett. Mens hvis du velger AC Schnitzer 19" (Da 40 hulls), så ser du at leppene plutselig er tilgjengelig i Radinox i hele og halve dimensjoner, fra 1.5 til 4.5. Så spørsmålet er om det finnes tilsvarende bredder noe sted også til 18". 

Felgenfuchs og SRR er forøvrig de to jeg har fått referanser på, og absolutt kunne tenkt meg å handlet fra. 

Nå tror jeg at 9.5" bak med ET17 og 265 dekk kanskje lar seg løse med litt bøying av innerkanten på skjermbuen, dersom det subber. Men med 2.5 kant og ET23, ville jeg spart meg dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...