Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 13 timer siden, Dusy skrev: Dette blir prikken over i'en på en Imola rød M3 Håper det 😅
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 13 timer siden, Skulebollen skrev: Har du prøvd og koble ut SAP? ( Secondary air pump ) Hadde tull på min m3 p.g.a denne. Men det var vel kanskje med varm motor når jeg tenker meg om Det har jeg ikke prøvd nei, på driftstemperatur går den helt fint, så jeg vet ikke. Går ikke direkte dårlig kald heller, men rufsete.
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 7 timer siden, *MrB* skrev: Har du kjørt kompresjonstest på varm/kald motor? spesifikt på syl 4? Når du har sjekket de "enkle" tingene, og feilen virker å ikke flytte seg, så må det være noe som er fast på syl 4. Er det noe med ventilklaring som er helt på pottekanten, og dermed kun virker med termisk ekspansjon? Spurte også AI, og den snakket om tetninger rundt spjeldhus til syl 4, som muligens er svekket og må ha varme for å holde tett, men det virker litt mer søkt for meg. Kjedelig med slike mystiske feil. Men fantastisk flott bil om ikke annet. Det har jeg ikke prøvd nei. Har stusset litt på om det kan ha noe med temperatursensor å gjøre, jeg får av og til opp feil på den på eksosen, kan det være at den gir feil signal på kald motor? Gummi ser tilsynelatende frisk og fin ut på det jeg ser av slanger, men om det var falsk luft ville jeg vel hatt problemer uavhengig av om motor er varm eller kald. 🤔
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Men det med temperatur sensor faller vel bort siden det virker som feilen er lokalt mot sylinder 4. Den skal ha fått overhalt noe ventiler, mulig det kan ha skjedd noe da i så fall.
Olaandref Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 7 timer siden, sveigis skrev: Felgene ble knallfine og blir spennende og se på bil . Nå får vi og satse på at du finner feil på bilen😊😊 Ja, det blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå