Gå til innhold

Bilen ble EU-godkjent, men med en feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en 1'er feil, Støvmansjett, ytre drivakselmansjett er alvorlig svekket. Det lekker fra akslingen foran på venstre side.

Jeg fikk denne beskjeden etter EU-kontroll. Jeg er dum som et brød og vet ikke hva en støvmansjett er, men skjønner at det ikke skal lekke olje fra en aksling.

Er dette noe dyrt å fikse, og kan jeg gå til et verksted med den enkle beskrivelsen?

Takk for svar.

Skrevet

Burde ikkje vera veldig dyrt om alt løsna tålig greit. Ein mansjett e heller ikkje dyr, da e berre ei gummikappa 🙂 Del "b" på bildet 🙂

Fahrzeugtechnik_Vorderachse.jpg

Skrevet

Send en beskrivelse av feilen til alle verkstedene rundt der du bor, og så velger du det som gir deg beste pris og inntrykk.

Ett seriøst verksted skal skjønne hva som er feil og kunne gi en estimert pris (eller fast pris).

Trenger du hjelp til å vurdere tilbud, så kan du poste dem her, så får du innspill fra flere :)

Skrevet
6 hours ago, RF91 said:

Burde ikkje vera veldig dyrt om alt løsna tålig greit. Ein mansjett e heller ikkje dyr, da e berre ei gummikappa 🙂 Del "b" på bildet 🙂

Fahrzeugtechnik_Vorderachse.jpg

Mange takk for bildet, da skjønner jeg hva det er😂 

Skrevet
4 hours ago, Makky123 said:

Send en beskrivelse av feilen til alle verkstedene rundt der du bor, og så velger du det som gir deg beste pris og inntrykk.

Ett seriøst verksted skal skjønne hva som er feil og kunne gi en estimert pris (eller fast pris).

Trenger du hjelp til å vurdere tilbud, så kan du poste dem her, så får du innspill fra flere :)

Tusen takk for det, jeg skal høre med noen verksteder :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...