Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute etter noen hjul til E60-en, da Style 135 som fulgte med føles som en ristemaskin. Vil tro at det statistisk sett er noen på forumet som ruger på litt for mange hjul som de kanskje kunne tenke seg å bli kvitt?

5x120, ET rundt 30-40 et sted (originalt ET 43 på bilen). Helst 18", men 19" og 17" kan fungere (17" kun aktuelt som komplette hjul med gode dekk, så jeg slipper å kjøpe nye dekk). I utgangspunktet originale, sprekkfrie hjul uten kast som er kravet fra min side. Ønsker 4 like pga. xdrive. Kan være sommer/vinterdekk, men ettersom jeg trolig kommer til å legge om til nye dekk så er det av mindre betydning. 

Prisområde? Tja, spørs på hva man har,  i utgangspunktet opp mot 10 k sånn ca. 

Jeg befinner meg i Gjøvik.

Skrevet (endret)

Eneste jeg har til overs er noen 400M felger. De skal vel passe sånn ish, men aner ikke om de kler bilen. De et også bredere bak. 

men fikk nå bumpet posten din i hvertfall. 

Endret av *MrB*
Skrevet

Disse er vel 18x8 og 18x8.5 ? Det går jo an å kjøre samme bredde foran og bak, men innpresset bak er vel såpass at man trenger typ 20 mm spacer, så da baller det litt på seg. Hadde vært enklest med 4 fremhjul der.

Skrevet

400 er nok ikke det du ser etter nei. Mitt «hotteste» tips er style 328 fra F10. De ser helt fine ut, har samme bredde foran og bak, og er «kjedelige» og vanlige nok til at man finner de på finn til kurant penge innimellom. Jeg har de selv som vinterhjul på F10, og synes de er ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...