thansen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hadde ett lite uhell da jeg prøvde å fjerne passasjerside motorfeste på min x3 e83 m47t2. Bruke en fastnøkkel med skrallefunksjon, og dere kan jo se på bilde hvordan det gikk. Riktig løsning her er vel å senke traversen (sub-frame) ? Regner med at man uansett ikke hadde fått løs denne bolten uavhengig av om man bruke en slik fastnøkkel skralle eller ikke.
HakonLimseth Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden ISTA sier dette er riktig fremgangsmåte når en skal bytte motorfeste høyre foran: Necessary preliminary tasks: Lower front axle support, Release engine mounts on left and right from above. Er nok travers som må ned, dessverre. Eneste motoren som sitter i E83 hvor man må senke travers for å løsne motorfeste 😆 thansen reagerte på dette 1
thansen Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) 2 hours ago, HakonLimseth said: ISTA sier dette er riktig fremgangsmåte når en skal bytte motorfeste høyre foran: Necessary preliminary tasks: Lower front axle support, Release engine mounts on left and right from above. Er nok travers som må ned, dessverre. Eneste motoren som sitter i E83 hvor man må senke travers for å løsne motorfeste 😆 Er det 4 bolter på hver side som holder traversen? E-torx skruer synes jeg å huske. EDIT: Ser ut som at det er 8 Endret 46 minutter siden av thansen
thansen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) og hvor på m47 er det man fester motoråken ? EDIT: Ser ut som at det er nært EGR kjøleren. Endret 46 minutter siden av thansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå