Gabz Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Sliter litt med å finne noe delenummer eller oversikt i ETK over fuktsperrer til E36en min (96-mod coupé). Altså den som sitter mellom selve døren og dørpanelet. Er det slik at disse bilene kom uten? Eller er det jeg som er blind? Endret 9 timer siden av Gabz
Eystein Ose Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Om det er der er originalt er jeg ikke sikker på, men blir svært overrasket vist ikke. På E30en laget jeg bare nye selv, med butyl og dampsperre-plast. Hadde absolutt ville hatt det selv om det er fineværs-bil. Regner med den kommer til å få en vask eller to, å tviler på skrapelistene er helt tette selv fra fabrikk. mr.pingu reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Du er blind Delenr 51488161501 https://www.realoem.com/bmw/enUS/partsearch?id=BF51-EUR-06-1996-E36-BMW-320i&diagId=51_2071&q=51488161501
Gabz Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden 1 time siden, Haug530D skrev: Du er blind Delenr 51488161501 Godt en av oss har gått til Specsavers Takk! 2 timer siden, Eystein Ose skrev: På E30en laget jeg bare nye selv, med butyl og dampsperre-plast. Se der ja, ble jo riktig så pent det. Kanskje en enda bedre løsning enn de originale i sånn skum-materiale også. Spesielt når det koster nesten 2k for de to nye. Takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå