Gå til innhold

Saltkjelen

Moderatorer
  • Innholdsteller

    19656
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    283

Alt skrevet av Saltkjelen

  1. skjønnte ikke den jeg... forklar nærmere tror nok dere må gå i dere selv hvis dere har så mye imot norsk politi. personlig tror jeg de av dere som kommer med fjortis uttrykk som fuck da police er noen ordentlige tullinger på veien og skulle vel aldri fått avansere fra mopeden deres Jeg er enig med deg haakon. Jeg har aldri hatt noen trøbbel med politiet når jeg har blitt stoppet. Vær hyggelig mot de og de er hyggelige tilbake. De i politiet jeg har feks. blitt stoppet av hilser faktisk når de ser meg...
  2. He-He. Dette minner meg om den gangen jeg tok forbikjøring i Fiestan på en Porsche Cayenne Turbo. Tror det hadde vært et artig syn..
  3. Hei, Selger du disse rial felgene løse? Får jeg kjøpt en rialfelg av deg uten dekk til en grei penge?
  4. Da jeg fyllte full tank på Lightningen gikk det bensin for litt over 1000kr ! Kan ikke tenke hvor mye det ville ha kostet om jeg hadde kjøpt SRT-10.. Syns forøvrig at 04 og 05 SRT-10 er myye penere enn denn nye SRT-10 som du viser i et av innleggene..
  5. He-he! At det går an, virkelig artig å lese dette Hva med å sende dama en mail med link til denne tråden?
  6. Hvorfor? På grunn av navnet? Kanskje bremsene ikke er helt optimale, men bilen er jo fet i seg selv, selv om det står Ford i grillen? Hva med denne BMW`en?
  7. Ja, Dogde RAM SRT-10 er heftig den også, men en 380hesters V8 kompressor holder virkelig. Det var faktisk ikke langt ifra før jeg signerte på en kontrakt om en rød 2004 Dodge RAM SRT-10 som stod på alfaset auto. Planen var å beholde den i et år, for så å tjene på det etter at disse bilene ble 150 000 kr dyrere. Jeg er glad jeg ikke kjøpte den, for da hadde jeg selv brent inne med den. Det var forresten rett før juletider i 2005. Har som du sikkert skjønte prøvekjørt en SRT-10 og den er virkelig hefitg. 500 hesters dodge viper motor. V10 og 600-800 Nm eller noe..
  8. Håkon, har du noen gang rattet flere km. bak rattet i en Ford F150 Lightning. Det har jeg og jeg har kanskje tilbrakt 1000km bak rattet på en. Bilen er perverst rå, og syns ikke kvaliteten var ille i det hele tatt. Utseende har jeg heller ikke noe imot. Du tror ikke jeg ville ha eid en?, da tror du virkelig feil, for jeg holdt på å kjøpe meg en sånn en for litt siden
  9. Ta å prøv deg en F150 Lightning, så har du nok endret på det PK. Den bilen er bare heftig! Riktignok en US Ford, men det er alikevel en Ford. Syns Ford lager mye bra jeg, men det er selvfølgelig en smakssak.
  10. Jeg så salgsannonsen din for et par timer siden. Meget pen bil du har. Hva skal du ha nå? Skal du bare vente til Faceliften kommer?
  11. Nei, 3 serien behøver nødvendighvis ikke være liten for en familie. Brukte en 2000 330XiAT på fjellet med hel familie, 4 personer og bagasje. Gikk greit det, men jeg selv foretrekker femmeren - syns den er mye romsligere.. Jeg ville nok anbefalt deg en E39 touring. Du skal vel kanskje ikke ha en bil som drikker mye, så da vil jeg anbefale 520dT evt. Automat. Har en kamerat som har en 2001 520dT og den går overraskende godt og drikker veldig lite.. Hør med Technicas.no om hva de kan skaffe. Har selv handlet bil der. De er rimelige og leverer biler med det sinnsyke utstyrsnivået!
  12. Meget pen bil du har. Jeg syns nå kanskje at den var pen som den var bak, men at du kanskje tok den ned 1 cm med senkeskåler foran? Eller er den maks lav pr idag? Jeg er enig med deg at det ikke er så kult å legge om dekk i den varmen. Nå har ikke jeg lagt om dekk, men snekret her hjemme ute i over 33+. Det var ikke mye behagelig.
  13. Dette lager Gunnar til deg. Han har foreløpig stengt tråden der man kan spørre om å få. Den har vel vært stengt i snart et år?
  14. Har aldri verken sett eller hørt noe til 520ih. Visste dere forresten at det ble laget E39 540iP og E34 518g? 518g ble kun levert i Europa og ble produsert fra 05/95 - 06/96. Motorbetegnelsen er M43 og den ble kun levert med venstre ratt og manuell girkasse. 540iP ble produsert fra 10/96 - 05/03. Motorbetegnelsen var M62 på denne og ble levert på US marked og det Europeiske marked. Bilen ble kun levert som sedan og med venstrestyring og automat girkasse..
  15. E38 740i er det, det står i signaturen til NSS
  16. Jeg mener jeg har sett opp til flere tråder her på forumet ang. fjerning av merkene. Tror de fjærnet det ved å varme det opp og så vaske av limet skikkelig etterpå.. Er nok fullt mulig det..
  17. Etter det jeg har sett skal disse merkene være limt..
  18. Tja.. Det finnes mange fine biler utenom BMW. Utenom BMW kunne jeg tenkt meg Jaguar, Range Rover, Volvo (XC90), Ford (Mustang, F150 Lightning), Dodge, Chevrolet, GMC, Infinity, Hummer.. Med flere
  19. Som jeg også har sagt vil jeg også ha 2 stk. skiltplater. Skal vi sende deg PM for bestilling eller skal vi vente på skjemaet? Vil gjerne ha skiltplatene til bilen og stylingen er lakkert..
  20. Tror du hadde fått bedre respons av poste en i "annet".. Syns det ser ut som en meget pen og strøken bil. Tror ikke du skal gjøre et dårlig kjøp her, men jeg tror jeg ville ha funnet en bil med litt mindre km.stand
  21. Det var merkelig jimc. Har selv en import bil og den ligger i databasen hos BMW forhandlerne. Har oppgitt registrerings nummer hos Sulland Auto AS Gjøvik og de fant alt i bilen. Det jeg riktignok stusser på er at Sulland Auto gav meg interiørfargen som er LCRH Amethyst dakotaskinn og når jeg så var hos autosentrum fikk jeg beskjed om at det var ABAD grått stoff. Tror jeg holder meg til Sulland Auto som fant all informasjon om bilen...
  22. Som Gunnar sier er faktisk BMW garanti verstingen. Ikke skjønner jeg hvorfor, men jeg syns 2 år og 6 år mot rust er i det minste laget. Se selv hvor gode garantier konkurrentene leverer.. Her er en artikkel skrevet av Dinside om nettopp dette!
  23. Hva med en av disse? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35
  24. He-he, skjønner ! Noen ganger må man vel velge sikkerhet fremfor utseende. Det er selvfølgelig opp til hver enkelt, men jeg ville prioritert sikkerheten først..
×
×
  • Opprett ny...