Er ikke enig T.A.S.
E90 i sølv og sort er drittkjedelig og anonymt, min mening.
Men jeg er vel litt partisk med min farge der (le mans blå), den får jeg kommentarer på hele tiden, også fra E90 eiere.
Mht 325 kontra 335, 325 har 215hk/250nm, 335 har 306 hk/400nm, og dette mellom 1300-5000 omr/min.
Jeg er enig i at E90 i sølv er kjedelig, men med en sølvgrå farge blir det noe helt annet. Selv syns jeg at E90 er meget pen i hvit.. Husk at E90 er sedan og E92 er coupe. Som du sikkert ser skrev jeg E92 i sølvgrå.. Blåfargen på denne E92`en var ikke pent..