Ja men for 7500 kroner så bestiller du heller en Intravee eller Dice fra USA til 1200-2000 kr, får en bilstereobutikk til å sette den inn for 1000.......
Men vil du bruke mer en nødvendig så skal du få lov til det
Sorry, leste litt mer her og ser du har E6x.
Men finnes flere produsenter, se på denne her for eks som er til din bil.
http://www.dension.com/products.php?pageID=11