Vi er nok ganske enige der Jeg mente bare at man ikke skal ta alt for god fisk å tro at man selv skal stå for alt av feil på en bil, selv om den er en brukt bil. Forhandler har faktisk litt ansvar selv om den er brukt. På visse ting, som igjen kommer ann på KM/år på bilen.
Nå har trådstarter hatt bilen i 3,5 år. Jeg aner ikke KM på bilen eller tilstand på den, men har han hatt normal service vedlikehold hos merkeforhandleren der den ble kjøpt mener jeg de bør stille opp mer en å bare si " Sorry ditt problem"
Selvfølgelig kan ting gå i stykker og man må betale dette selv, mener overhodet ikke at Forbrukerkjøpsloven skal gi deg full garanti på alt, var ikke det jeg mente om det kom frem slik.
Litt mer på siden av topic: Ja jeg var kjempe heldig at de tok bilen tilbake, og har takket dem for det. Det som er enden på visa er at jeg klart kommer til å se på ny bil igjen hos dem først + at når noen spør vet jeg at jeg trygt kan anbefale den forhandleren.