Hatt flere BMW diesel biler, men til mitt bruk akkurat nå så er bensin greiere. Mye små kjøring til tider.
Fortsatt usikker på om jeg faktisk vil selge
Det som skjer er ny leilighet og dama er gravid [emoji23]. Så får jeg heller satse på en 6 serie om noen år igjen. Akkurat nå er det F11 som er målet Bare å handle det Fredrik.
Lurer litt på en 535i F11. Men trenger å sette av litt til bolig så budsjett på ny bil er 4-500k ca. Og da tror jeg en 2013-> 520i/528i er mer greia.
Det virker med polariserte briller, men blir veldig vanskelig å se noe på HUD.
Er hvertfall slik på min.
Jeg får opp HUD bare veldig svakt. Så jeg har et sett solbriller uten polarisering i bilen.
Har ikke lest igjennom alt her, men er det noen som vet om en barnevogn som er brukervennlig og passer inn i en 6 serie?
Er litt trangere åpning i bagasjerommet en på 5 serien, men er god plass innover.
Samtidig må jeg se etter barnesete som er bra.
Om bilen har originalt tonede ruter( ikke solfilm av noe slag) og dette kom fra fabrikk tror jeg dette er mulig å få godkjent. Dette er nok i få spesielle tilfeller.
Aldri sett BMW ha dette fra fabrikk så tror ikke du får det til uten videre.
Det er lov å bruke multisitat her inne! Eller det er noe vi ønsker at blir brukt er vel mer riktig. Så fint om de dette gjelder lærer seg å bruke denne funksjonen!
Nei, det er en funksjon som du enten fikk med fra fabrikk, eller må kode inn i etterkant.
Du ser det under ConnectedDrive menyen om det står BMW apps der.
Selv om din bil er feilfri, er det mange andre som opplever feil på F10.
Min knirket i forstilling og sjåførsete knirket en del. Men kjørte den bare til 70.000km.
Står en del ting her om kjente feil.
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=591357