Gå til innhold

Kjennern

Moderatorer
  • Innholdsteller

    4879
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Kjennern

  1. Hatt flere BMW diesel biler, men til mitt bruk akkurat nå så er bensin greiere. Mye små kjøring til tider. Fortsatt usikker på om jeg faktisk vil selge
  2. Det som skjer er ny leilighet og dama er gravid [emoji23]. Så får jeg heller satse på en 6 serie om noen år igjen. Akkurat nå er det F11 som er målet Bare å handle det Fredrik. Lurer litt på en 535i F11. Men trenger å sette av litt til bolig så budsjett på ny bil er 4-500k ca. Og da tror jeg en 2013-> 520i/528i er mer greia.
  3. Det virker med polariserte briller, men blir veldig vanskelig å se noe på HUD. Er hvertfall slik på min. Jeg får opp HUD bare veldig svakt. Så jeg har et sett solbriller uten polarisering i bilen.
  4. Har ikke lest igjennom alt her, men er det noen som vet om en barnevogn som er brukervennlig og passer inn i en 6 serie? Er litt trangere åpning i bagasjerommet en på 5 serien, men er god plass innover. Samtidig må jeg se etter barnesete som er bra.
  5. Jeg kommer til å sette inn barne sete i min er god plass til det. Barnevogn kan bli mer spennende å finne.
  6. Hehe ja måtte le godt av den der
  7. http://e24.no/bil/biltester/ikke-noe-for-skiboks-og-barnesete/23490591 [emoji106][emoji23]
  8. Egentlig helt ok uten krok på en 6 serie men hadde ikke hatt noe i mot en Alpina utgave [emoji16]
  9. Om bilen har originalt tonede ruter( ikke solfilm av noe slag) og dette kom fra fabrikk tror jeg dette er mulig å få godkjent. Dette er nok i få spesielle tilfeller. Aldri sett BMW ha dette fra fabrikk så tror ikke du får det til uten videre.
  10. Da er det vel strengt tatt bedre med Avantgarde M510 en zito Pent utført jobb, burde tatt av M merket bare.
  11. Takk, skal se om jeg finner noe ut av det
  12. God service, ikke noe negativt å si om dem
  13. Hmm, kan man bruke slike sertifiseringer for å godkjenne i vognkort?
  14. Finnes det TUV papirer til AvantGarde felger tro?
  15. Har du garanti? De vurderte å bytte sete i min F10 men jeg bytta inn før det skjedde. Bilsalongen er ok. Kjøpte min F06 der:)
  16. Det er lov å bruke multisitat her inne! Eller det er noe vi ønsker at blir brukt er vel mer riktig. Så fint om de dette gjelder lærer seg å bruke denne funksjonen!
  17. Ja bimmer tech gjør dette, SweetBMW her inne kan det vel også.
  18. Nei, det er en funksjon som du enten fikk med fra fabrikk, eller må kode inn i etterkant. Du ser det under ConnectedDrive menyen om det står BMW apps der.
  19. Du må ha BMW Apps, da er det bare å koble til iPhone med USB kabel, starte spotify så kommer den opp under cd/multimedia meny.
  20. Selv om din bil er feilfri, er det mange andre som opplever feil på F10. Min knirket i forstilling og sjåførsete knirket en del. Men kjørte den bare til 70.000km. Står en del ting her om kjente feil. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=591357
  21. Hold dere til topic nå, trenger ikke trolle mer nå!! Selv om annonsen er i det tynneste laget.
  22. Du skriver det gjelder 520d, så spør jeg da om det er ok på 530d.
  23. Men på en 530d er det greit?
  24. Passer dem er det vel bare å gi gass. Vil du ikke ha dem så send en pm vurderer noen hjul til med RFT for turer ned i Europa.
  25. Sånn passe skrapet opp.
×
×
  • Opprett ny...