Gå til innhold

Kjennern

Moderatorer
  • Innholdsteller

    4879
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Kjennern

  1. Det letteste er å kjøpe kabel settet til Blaupunkt, det er plugNplay på E46/E39. Kan brukes på alle typer forsterkere med litt modifisering på kabelen. Men du slipper hvertfall å modde på det originale lednings nettet i bilen. Din forsterker ligger bak i bilen. Er det touring så ligger den under et plast deksel foran på venstre side av reservehjulet.
  2. Du trenger kabelsett, Radiomodul BM54?, headunit foran, navi spiller/MK4, diverse feste brakketer etc. Relativt stor jobb, men overkommelig å gjøre selv. Du kan lese litt her http://www.travisbeste.com/automobiles/ ... avigation/ Og her http://www.jeae.dk/E39/NAVI/EBA_6590002 ... avi_EN.pdf
  3. Foreløpig litt små og gamle felger men leter evig etter noe artig felger.
  4. Har du AE som kun har en pære pr lykt? Isåfall har jeg et sett med LED lys for AE, hadde dem på en E39 med original AE. Disse gir mer hvit/blått lys.
  5. For det første så burde du fortelle hva du har av stereo idag, med eller uten navi for eks? Modell? år? etc. Dice: Enkel Ipod integrering som simulerer en cd veklser. Kan styres fra ratt på E38-E39-E46. Vet ikke om den går på nyere modeller men tror ikke det. Denne kan monteres både bak med rear mount kittet, eller foran med front mount kittet. Begge settene er veldig greie å montere. Ligger flere videoer på youtube om du søker på Dice Ipod. Intravee: Er samme løsningen med å bruke cd veklser port etter det jeg vet, men denne kan også "vise ipod menyen" på navigasjons skjermen. Dvs du kan bla i låter, albumer, playlister etc på din navigasjons skjerm. Denne er også for E38-E39-E46. Søk på youtube etter intravee så finner du nok masse videoer om den. Jeg har idag Dice og er kjempe fornøyd med den, hadde den på en med Navi før og bruker den på en uten navi idag. Du får opp låt navn i OBD på E38-E39, på E46 kommer det på stereo'en. Pre facelift har en liten bug på som gjør at man må trykke 2 ganger for å skifte låt når man har dice med visning av låtnavn. Alt i alt, velg en Dice om du ikke har navi, har du navi vil jeg mene at Intravee er det rette valget. Hvor du kjøper dette? Dice får du på http://www.europeanautosource.com/index ... rers_id=25 hvertfall. Intravee får du neste se på http://www.intravention.co.uk/ etter hvem som selger dem.
  6. Ville valgt en nyere og en med lavere KM tvert. Uansett om det er 520-525-530d. Så i ditt tilfelle ville jeg tatt 520d'en. Kanskje leita litt mer å funnet en med enda mindre km?
  7. Se der ja, plutselig fikk bilen et mye nyere utseende. Hjelper utrolig med oppgraderte lykter på X5
  8. sånne vil jeg ha å, gikk det greit på med den dim'en? På tide å få av hardtopen nå vel?
  9. http://www.europeanautosource.com/produ ... ts_id=1624
  10. He he, lo godt når jeg så den da.
  11. Er det photoshop som er produsenten?
  12. Oppgrader nav OS, følg instruksjoner på denne linken her http://www.x5world.com/navigation-syste ... lable.html
  13. Stemmer det.
  14. Her har du noen alternativer: 520d 110.000 KM - 159.000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16670873 520d 113.000 KM - 199.000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14876252 520d 127.000KM - 185.000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16583939 Er sikkert noe prutnings mon på disse også. Vil anbefale deg en 520d med lav km fremfor en 525d-530d med mye km. Er MYE slite deler som kommer rundt 160-200KM på disse bilene. Bare et lite tips fra min side.
  15. Hvilken versjon står det øverst til høyre under SET menyen? Edit: Heter ikke 2D/3D men heter Perspective mode.
  16. Har du Navi? isåfall står det DSP som valg på menyen der om du har dette. Kan du ta bilde av kabel du har til Dice ? Jeg har nemlig noe liggende til Dice...
  17. om den er slitt vet eg ikke,men luka stikker ca 1cm for langt opp på ene siden,hva må lakkeres forresten? hengslene er jo sorte? Hadde samme problem på min, hengslet er slitt så det går ikke helt ned som det skal. Jeg hadde ca 1cm åpning på høyre side så vann og luft kom inn i bilen. På min måtte dem lakke litt på hengslet.
  18. Enig at det er dyrt, hør med andre verksteder før du sier ja til den summen der. Og bytt begge når du først er igang. Er den ene slitt er nok den andre på kanten også.
  19. Ja uheldigvis er det bare å plugge rett i samme pæreholder som regel.
  20. Der ble du lurt hehe, betalte 6000 for begge ferdig lakert og montert
×
×
  • Opprett ny...