Gå til innhold

Kjennern

Moderatorer
  • Innholdsteller

    4879
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Kjennern

  1. Kan passasjer få bli med å kjøre også? Kompis som vil bli med og kjøre, så tenkte å dele på min Sikkert et dumt spm men hehe. Hjelmer er i boks og nylig stor service utført. Gleder meg stort.
  2. -Var jeg ikke klar over, men burde vel sett det Men den illustrerer hvordan 530d sånn ca er -Med sport går den til ca 5500 rpm ja. -Chip tror jeg kan være ganske morsomt ja
  3. Lukter vondt gjør den ikke . 6'er lyden er bare værst i 3L dieselen, høres ut som en gammal chevy V8 hehe (Ja jeg tar litt i). Og om den drar? det vil jeg definitivt påstå at den gjør.
  4. Så bilen din i Stavern i helgen. Pene felger
  5. Ikke dumt
  6. Er på jakt etter litt info om å kople til ibus og pc via tv tuner, noen som har litt? fått meg ibus adapter
  7. Fikk et tips om at kun 1 losebolt pr dekk ikke er no point, de som vil ha felga de tar dem uansett. Et lite slegge slag på dekket(ikke felgen) og vips så knekker bolten Da er det ikke fett å måtte få ut den igjen. Kjøp hvertfall 2 sett pr felg. Mitt tips.
  8. Har vel egentlig bare 1 hat bil og det er. VW-Passat 1,9TDI 110HK 1997 modell, reg nr CE78*** Noe av det værste jeg har hatt av bil Aldri bytta så mye stabstag, foringer, bærekuler, regreimer, 1 stk turbo etc som på den bilen der. Herregud for dårlig kvalitet + UTROLIG ræva service på Møller også. Sitter jo bare gamle grinete gubber der. Nei takk til min W201 190D, som rulla uten store feil hele 420K km Og utrolig god service på Autozentrum Oslo som gjøre det nesten til en glede å komme på verksted med bilen. Aldri mer VW og Møller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Kobla ut cd veksler ja. IceLink har vel en der du kan svitsje mellom IPOD og CD, men den støtter vel ikke ID3 tag?
  10. den får du kjøpt her http://www.reslers.de/IBUS/ 45euro ferdig levert
  11. Da var den montert Funket som bare det. Låt navn kommer på OBCen
  12. Har bestilt Ibus adapter nå, skal bli moro å teste det ut haugejan: har du com port utgaven eller usb?
  13. Tipper det er ballasten.
  14. E46 har radio i vindu bak. Så er nok stor mulighet for at du har GSM om du har ekstra antenne. Kan ta et bilde litt senere.
  15. Jeg har en haifinne antenne liggende. Original BMW E46 med antenne ledning på. GSM antenne er det vel.
  16. Jeg mounta imaget fra X5world i Deamon tools og tok en CD copy i nero. Funket utmerket. Orka ikke å legge inn Alcohol 120%.
  17. Du må vel si fra at du skal ha den "motstanden". Måtte jeg hvertfall. Fikk den ettersendt gratis etter at jeg hadde kjøpt xenon derfra noen uker før.
  18. Kan si meg 100% enig der selv om jeg ikke kjenner han. Fikk super service
  19. Det stemmer nok. Er ikke noe han selger normalt løst tror jeg. Send en mail og spør om den så hjelper han deg nok gjerne. Slik jeg gjordet det. Jeg fikk dem da siden jeg hadde kjøpt xenon settet derfra
  20. Mulig han har sånn motstand. Har handla fra Dybvik før Bimmers.no begynnte å selge, derfor jeg anbefalte dem men sånn motstand får du kjøpt løs uten å måtte kjøpe xenon sett også.
  21. dybvik-trading.no har også ettermonterings "motstand" for HID. har det på min, funker som bare det Ikke noe mer Check Control feil. Send en mail til dybvik-trading.no og spør etter motstand for HID sett. De hjelper deg mer en gjerne. Super service der hvertfall.
  22. Ellers får du kjøpt HID pærer med ferdig påmontert sokkel for E46 for eks. Hadde det på min E46, men da gjorde jeg som antiloop sa og tetta rundt med sikaflex hehe.
  23. Tror du skal gjøre mye før du får så mye ut av den motoren der. Hadde en 318 før med chip og effektanlegg, fikk kanskje ut en halv HK eller no hehe.
×
×
  • Opprett ny...