Gå til innhold

rakett

Medlem
  • Innholdsteller

    704
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

rakett's Achievements

  1. takk for video, så ikke melding før nå!

    Videoen har jeg sett for lengst, fett :):)

  2. for ett fantastisk prosjekt! Satt å fantaserte om m57 veiv i m20 for noen dager siden selv, men så av bilder at veiva har 4 bolter forran og ikke en stor. Men "nesa" på veiva har altså større diameter også? Spent på hvordan du løser dette, legg gjerne ut bilder! Hva var grunnen til at du valgte m57veiv ogikke m54b30? Det er vel bare 1-1,5mm forskjell på slaget Men det utgjør jo litt på kompen... Customarbeidet tar jeg av meg hatten for, særlig intercooleren er rå. M20 er gromt, kjører m20 turbo selv, m21veiv, 320 råder, 60mm holset, og Z45 kam. Anbefaler å bytte ut original kammen
  3. Jeg fisket opp noe gammel moro av deg :)  Gatebil Våler 2012.

     

  4. hadde jeg vært deg, hadde jeg lagt ut denne på ppf eller blocket isteden. er ikke mange i Norge som gidder å skru, men i Sverige og finland er det mer trøkk på disse motorene, er mitt inntrykk.
  5. Ser helt rå ut!
  6. helt galt fett! Ser jo veldig bra ut, 2jz singelturbo og gromme hjul, i det riktige karrosseriet! Ja dette var gromt å se, herlig Kommer til å fløtte seg bra. Blir mappa på bensin regner jeg med? Hvordan sprut? Hva er dimensjonene på turbo? tenker på turbin/kompressorhjul og A/R på eksoshuset?
  7. ser veldig bra ut Rust har jeg sveiset på 2-3 biler selv også. Det tar mye tid, og mye slik rustsveising, har jeg planer om at blir leeenge til neste gang jeg noengang gjør Blir spennende å se resultatet her tilslutt, farge og alt
  8. sykt prosjekt ^^
  9. så veldig bra ut dette Hvordan sprut har du nå da? Hvor stor down-pipe har du? Hvordan A/R har du på eksoshuset ? kjører du e85 eller bensin? Hva er dimensjonen på Wastegaten? Og hvordan komp har du? Blir mange spørsmål men er kjekt å lære litt av andre også!
  10. ja ok, jeg har ikke greid å få min m20 turbo til å holde med 1bar i trykk, så klok av skade tenkte jeg at det var best å kjøre si 0,5bar maks, med så høy komp som s38 har. Men ok, kjør på. Får du det til å holde, så er jo det gull
  11. luuuuuuurt å si at 0,7 bar, 500 hjulhester og denslags er helt trygt?? Han har akkurat skrevet at det er original innmat.... IKKE kjør særlig høyt trykk på original motor, hvis du ikke vil skru på den, selv om du kjører på e85. Toppakning ryker fortere enn du tror. Annet enn det, wow, s38 turbo?? RÅTT!!
  12. så flott dette ble da! Tror det er mindre rust på denne bilen nå, enn da den forlot fabrikken jeg! M10 motor og sånn kasse, skal du ha turbo også da eller?
  13. var millimeter unna å kjøpe denne bilen for 6 år siden (2009). Var og så på den... Da sto det S50 med rådebank i den Fin bil, lykke til med prosjektet
  14. hva skjedde med kløtsjen? Gikk lammelene i oppløsning? Utløserlageret? Eller sto utløserlageret inntill fjærene hele tiden?
×
×
  • Opprett ny...