Barnestoler er jo helt håpløse om dagen. Satt på i en F11(det er vel det den nye 5-touring heter?) med bakovervendt barnesete bak meg og der satt jeg ikke godt. Ble sittende veldig klemt og med bøyde bein. Er 185cm så skulle tro den bilen var stor nok..
Finn deg en fin gammel Suburban personbil
Her ser man interiøret ganske bra, ser veldig bra ut !
http://www.bmwblog.com/2009/10/26/2011- ... eiled/qq2/
Edit: Ble dobbelt post her, samme bilder som Saltkjelen peker til
Vet ikke helt hva riktig pris er men jeg har inntrykk av at noe synes 320d er verdt sin vekt i gull. Har aldri helt forstått hvorfor.
Enig med Pelton, er ikke store hoppet opp på E90\91.
Men lykke til på letingen:)
Legger ut annonsen for en kamerat som skal selge bilen sin.
Strøken 2005 730d med det mye utstyr!
Innbytte i E39,E60 kan være aktuelt.
Link til annonsen:
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
Har spurt taxi sjåfører om dette og kvaliteten på MB er ikke lengre noe for seg selv. Mye av grunnen til at mange velger MB som taxi er at de får veldige gode avtaler på pris og vedlikehold.
Jeg brukte de da jeg hadde bimmer. Var veldig fornøyd med de! Var litt surr med oppgjør da jeg solgt den og de var veldig greie å ha med å gjøre og stoppet avdrag til jeg fikk oppgjør.
Har opplevd dette flere ganger og da har det pleid å ordne seg med å kjøre litt frem og tilbake til steinen spretter ut. Men enig med at det høres ikke noe særlig ut å komme kjørende med en stein i bremsene!