Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Hei, hvilken aux og adapter bestillte du? Jeg skal kjøpe meg en 04\05 e46 så ser litt etter løsninger for å koble til telefonen.
  2. Barnestoler er jo helt håpløse om dagen. Satt på i en F11(det er vel det den nye 5-touring heter?) med bakovervendt barnesete bak meg og der satt jeg ikke godt. Ble sittende veldig klemt og med bøyde bein. Er 185cm så skulle tro den bilen var stor nok.. Finn deg en fin gammel Suburban personbil
  3. Dette hørtes da veldig billig ut! Kan jeg spørre om det er uten innskudd?
  4. Her presenteres bilen i dag! http://www.thomson-webcast.net/de/dispa ... anguage=en Tror dette blir bra:)
  5. Her ser man interiøret ganske bra, ser veldig bra ut ! http://www.bmwblog.com/2009/10/26/2011- ... eiled/qq2/ Edit: Ble dobbelt post her, samme bilder som Saltkjelen peker til
  6. Grattis med flott bil! Synes det er lov å ha høy bil når du har X, blir litt feil å senke den.
  7. Owp, du må slenge ut noen bilder av kjærra:)!
  8. Vet ikke helt hva riktig pris er men jeg har inntrykk av at noe synes 320d er verdt sin vekt i gull. Har aldri helt forstått hvorfor. Enig med Pelton, er ikke store hoppet opp på E90\91. Men lykke til på letingen:)
  9. Hmm, dette var vel ikke helt heldig.. http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article260137.ece
  10. Fet vogn og kult at noen fortsatt kjøper noe annet enn 3.0d! Har kjørt en sånn litt og det er jækla artig
  11. Sikle Sikle Utrolig strøken vogn!
  12. Opp og hopp
  13. Legger ut annonsen for en kamerat som skal selge bilen sin. Strøken 2005 730d med det mye utstyr! Innbytte i E39,E60 kan være aktuelt. Link til annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
  14. Har spurt taxi sjåfører om dette og kvaliteten på MB er ikke lengre noe for seg selv. Mye av grunnen til at mange velger MB som taxi er at de får veldige gode avtaler på pris og vedlikehold.
  15. På denne X5'en ser det ut til å være nivå regulering. Kan ikke huske å ha sett dette før.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17994141
  16. Tror den blir bra den der! Den som hadde hatt cash til å legge et depositum på den nå
  17. Ikke feil å ha de de stående utenfor huset
  18. Flott bil:)
  19. Så veldig strøken ut den der!
  20. Nei, kjøpte brukt på Stenshagen
  21. Jeg brukte de da jeg hadde bimmer. Var veldig fornøyd med de! Var litt surr med oppgjør da jeg solgt den og de var veldig greie å ha med å gjøre og stoppet avdrag til jeg fikk oppgjør.
  22. Flott bil, gratulerer! En kamerat av meg hadde denne for 5-6 år siden, da gikk den i bærum. Var veldig tight og fin da selv om det var høy km stand.
  23. Har opplevd dette flere ganger og da har det pleid å ordne seg med å kjøre litt frem og tilbake til steinen spretter ut. Men enig med at det høres ikke noe særlig ut å komme kjørende med en stein i bremsene!
×
×
  • Opprett ny...