Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Savner min første og eneste(foreløpig) bmw! Var bare en 316 men likte den veldig godt og passet godt på den!
  2. ingen?
  3. Lurte på om noen her inne har noen erfaringer med e46 cab de har lyst å dele? Hvordan er disse på vinteren, støy og evt vasking i maskiner o.l. Har ikke prøvd denne type cab og lurte litt på hvordan de er å leve med som helårsbil. Takker på forhånd for evt tilbakemeldinger.
  4. Gratulerer så mye, meget rå bil!
  5. http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 6GJ2583486 Tror denne hadde vært morsom! får den for 300,-
  6. Haha, tror det vil koste han noen tusen i Finn annonseringer før den er solgt...!
  7. Pokker, jeg tapte
  8. Absolutt en konge bil men hvem tror han får den prisen for den?? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... RADC285515
  9. Selfølgelig er det ikke feil med en E60 M5 men når det koster ca 1 mill mindre for en e39 så er dette en litt mer realistisk drømmebil for mange! og personlig synes jeg aldri det blir feil med V8 og grom eksos
  10. Rondell felgene er kule de men det er ganske mange e39 som ruller rundt med de da. Morsomt å finne noe ikke alle andre har kanskje:)
  11. Vil ha!!
  12. så strøken ut den der! gode planer men 19" er enda fetere:)
  13. Thank you! Visste ikke de hadde startet opp enda.
  14. Drit fet bil, blir nok ganske morro med manuell! Kul kjøter også
  15. Er e39. ser det lettest på linjen som går langs hele bilen rett under dørhåndtaket..
  16. Fy for en bil!!
  17. Nice! Har hatt gleden av å kjøre endel e39 540 dog uten presse så denne blir nok morsom:D
  18. Vet ikke om dette er repost men slenger den ut. sjekk videon på siste side http://www.windingroadonline.com/windin ... /?folio=49
  19. Dette er virkelig en strøken drømmebil http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... YLFk504651
  20. Tja si det.. e39 M5 kanskje neida, vet ikke helt enda. må prøve og få meg leilighet først og de er ikke akkurat på salg i oslo om dagen...
  21. haha, ja det var vel den sinnsyke som gikk i 90 i tredje gir
  22. heihei, nå skal vi ikke ha noen frekkheter om doningen min her:D Her snakker vi om hele 163 gamper. Det er greit å kjøre en sånn bil en stund fordi da merker man hvor gode bmw er!
  23. takk takk! hehe, ja gjør det nå. det sto mellom det eller en gammel golf så da fikk jeg en stratus v6 til en veldig billig penge. litt morsommere det..skal ha en billig bil nå og spare til en ordentlig bimmer:)
  24. Heisann, Da har jeg endelig meldt meg inn her. Tenkte jeg skulle vente til jeg fikk meg bimmer igjen men fornuften tok overhånd så ble utssatt litt:) Er innom her x-antall ganger pr dag og digger å følge med her inne. Har hatt en bmw for noen år siden. Det var en rød 99 e-46 316. Ingen racer men deilig bil!
×
×
  • Opprett ny...