Interessant navnediskusjon. Jeg har selv fire navn (to fornavn + mor og fars etternavn). Jeg synes det er VELDIG unødvendig, og blir fryktelig pompøst. Nesten litt flaut. Jeg har konsekvent kun brukt to av navnene, første fornavn og fars etternavn siden jeg var fjortis. Kort og enkelt.
Sikkert noen som har blitt overrasket hvis de har sjekket meg på skattelistene
Søstera mi fikk unger, og ville selvfølgelig proppe inn en shitload med tåpelige navn (mors fornavn som mellomnavn, mors etternavn, fars etternavn etc). Jeg var ærlig, og sa jeg synes det var tåpelig og snobbete.
Har lite sansen for flere navn enn to stk, kan fort bli noe litt strebersk over det. Det enkle er ofte det beste!