Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Syntes dette er rart. Min bil, som er en Godkjent ombygget e46 m3 touring, får jeg ikke forsikret som m3. Bilen er originalt en 318, og forsikringsselvskapet (som jeg bruker nå, har også hørt med andre) sier det ikke er mulig å få forsikret bilen min som m3, siden det står 318i i vognkortet. Mulig det blir litt mye styr, mtp at jeg har touring, noe som aldri kom i produksjon fra BMW. På den ene måten så er det veldig ålreit å betale 4000kr i året for full kasko på en m3, men hadde vært ufattelig kjedelig pm den skulle blitt vrak, evnt stjelt, og fått igjen tilbake verdien som en 318. Men jeg ønsker, og har prøvd å få forsikret den som m3, men det er tydeligvis ikke så enkelt. Nå har ikke jeg hørt med gjensidige, så jeg får vell prøve å høre med de
  2. Har ikke snøring, siden jeg skrudde på bilen til en kollega, og han polerte. Men jeg kan godt høre med han, om du ønsker det?
  3. Bilder? Av det som følger med, og på motor/bil ?
  4. Hvis du har e46, eller tidlig x3 (e83), så er det bare å ta ut parklyspærene, så går lysene i "nødmodus" og da får du parklys i blinklysa. Eller så kan du jo bare borre et hull i blinklyset fra baksiden, og sette inn en pæreholder. Har gjort det på mine tidligere biler, funker fjell
  5. Er snakk om e46 m3, bør ha 2.2 kanskje da, får se ann litt
  6. Haha, ja. Begynnte å lure litt selv :s Er selvfølgelig som JMossige skriver, er et 50/50 bilde
  7. tenkte jeg skulle prøve meg på 2.0bar først
  8. Ja, med 20 pin kabelen/adapteret så passer den e34
  9. Flere som har vist interesse, men ingen som har hentet. Førstemann til mølla
  10. solgt
  11. Hei. Trenger litt penger, så selger to stk helt nye Federal 595 RS-R Dimensjon 225/40-18. Disse kostet meg 3.000kr, og selges for samme pris. Kvittering kan følge med. Må evnt selges denne uka Holder til i Skien/telemark
  12. Bilder av selve motoren? Non vanos eller vanos motor? Følger det med motorstyring? Selges nå uten innsug?
  13. Bestilte meg et sett med federal rs-r. Blir spennende å se hvordan de virker Noen som har tips ang dekktrykk? Ved middels hard/hard kjøring
  14. Du kan få kjøpe min 10k. Grei bil, årsavgift er betalt, eu-ok til oktober 2014. Ikke pen, men grei teknisk
  15. Prisen er 12.000kr / bud Bilen står i telemark/skien og er i dagelig bruk.
  16. Hei, Skal nå selge min 1993mod 520i e34. Årsavgift betalt, og eu-godkjent til oktober 2014. Original shadowline, hengerfeste, armlene på framstoler, el vinduer forran, el takluke, ac (virker ikke) er vell det utstyret som er verdt å nevne. Bilen har gått omtrent 360-370.000km. Står 174.000km i instrumentet, men tidligere eier mente at bilen har gått ca 190.000km lenger enn instrumentpanelet viser. Motoren er veldig bra, bruker ikke olje eller vann, men svetter litt olje. Ellers så er førersetet ganske slitt, rust er det her og der, bakfangeren er sprukket noen steder. Eksoslekkasje + diverse. Nylig byttet dempere bak, clutch byttet i 09, andre slitedeler er blitt javnt byttet ifølge tidligere eier. Er grei sånn teknisk, men ikke mye fin å se på. Hvis noen har spørsmål, still de her, eller på pm. Bilen kommer på finn iløpet av uka
  17. Endelig fått valset hjulbuene bak, så da kunne jeg sette på oz'ene bak også
×
×
  • Opprett ny...