-
Innholdsteller
4407 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
1
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av ///FredriK.S
-
Forsikre E39 M5 - noen som har bra forslag?
emne svarte i ///FredriK.S sin midlertidig i Annet BMW og motorprat
Syntes dette er rart. Min bil, som er en Godkjent ombygget e46 m3 touring, får jeg ikke forsikret som m3. Bilen er originalt en 318, og forsikringsselvskapet (som jeg bruker nå, har også hørt med andre) sier det ikke er mulig å få forsikret bilen min som m3, siden det står 318i i vognkortet. Mulig det blir litt mye styr, mtp at jeg har touring, noe som aldri kom i produksjon fra BMW. På den ene måten så er det veldig ålreit å betale 4000kr i året for full kasko på en m3, men hadde vært ufattelig kjedelig pm den skulle blitt vrak, evnt stjelt, og fått igjen tilbake verdien som en 318. Men jeg ønsker, og har prøvd å få forsikret den som m3, men det er tydeligvis ikke så enkelt. Nå har ikke jeg hørt med gjensidige, så jeg får vell prøve å høre med de- 18 svar
-
- forsikring
- m5
- (og 5 andre)
-
Hvis du har e46, eller tidlig x3 (e83), så er det bare å ta ut parklyspærene, så går lysene i "nødmodus" og da får du parklys i blinklysa. Eller så kan du jo bare borre et hull i blinklyset fra baksiden, og sette inn en pæreholder. Har gjort det på mine tidligere biler, funker fjell
-
Er snakk om e46 m3, bør ha 2.2 kanskje da, får se ann litt
-
tenkte jeg skulle prøve meg på 2.0bar først
-
Ja, med 20 pin kabelen/adapteret så passer den e34
-
Flere som har vist interesse, men ingen som har hentet. Førstemann til mølla
-
Federal 595 RS-R 225/40-18 gateslicks
emne svarte i ///FredriK.S sin ///FredriK.S i Felger & dekk selges
Bump -
Federal 595 RS-R 225/40-18 gateslicks
emne svarte i ///FredriK.S sin ///FredriK.S i Felger & dekk selges
Bumps -
Hei. Trenger litt penger, så selger to stk helt nye Federal 595 RS-R Dimensjon 225/40-18. Disse kostet meg 3.000kr, og selges for samme pris. Kvittering kan følge med. Må evnt selges denne uka Holder til i Skien/telemark
-
Bilder av selve motoren? Non vanos eller vanos motor? Følger det med motorstyring? Selges nå uten innsug?
-
Bestilte meg et sett med federal rs-r. Blir spennende å se hvordan de virker Noen som har tips ang dekktrykk? Ved middels hard/hard kjøring
-
e34 eller e30 ønskes kjøpt! eu-ok must
emne svarte i ///FredriK.S sin raamstad i E34 5-serie (1987-1996)
Du kan få kjøpe min 10k. Grei bil, årsavgift er betalt, eu-ok til oktober 2014. Ikke pen, men grei teknisk -
-
-
Hei, Skal nå selge min 1993mod 520i e34. Årsavgift betalt, og eu-godkjent til oktober 2014. Original shadowline, hengerfeste, armlene på framstoler, el vinduer forran, el takluke, ac (virker ikke) er vell det utstyret som er verdt å nevne. Bilen har gått omtrent 360-370.000km. Står 174.000km i instrumentet, men tidligere eier mente at bilen har gått ca 190.000km lenger enn instrumentpanelet viser. Motoren er veldig bra, bruker ikke olje eller vann, men svetter litt olje. Ellers så er førersetet ganske slitt, rust er det her og der, bakfangeren er sprukket noen steder. Eksoslekkasje + diverse. Nylig byttet dempere bak, clutch byttet i 09, andre slitedeler er blitt javnt byttet ifølge tidligere eier. Er grei sånn teknisk, men ikke mye fin å se på. Hvis noen har spørsmål, still de her, eller på pm. Bilen kommer på finn iløpet av uka
