Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Enig, liker gamle 3 og 5'ere, E28, E30, E34. E46 Compact er lite pen.
  2. Stilige bilder, you are pro!
  3. Ha en riktig god jul alle sammen!
  4. M-tech II og ny motor så begynner det å skje noe.
  5. Haha, ja sure.
  6. Grattis, du fikk bilen veldig billig ser det ut som? Men du fikk en veldig god en for en billig penge? Men et lite tips, M-Tech passer best til E30.
  7. Selger du den for 1200kr??
  8. Ble bra med M6 felgene, men du burde få senket den litt forran?
  9. Bra bil med tøffe felger, har aldri sett slike på E34, men passet utmerket.
  10. Strøken E30, rart at du gidder å kjøre med den på vinteren?!
  11. Tøft dette.
  12. Skjer det noe her?? =)
  13. Bilde, eller link til ikeas nettside?
  14. Ja, mener å ha sett en slik til salgs på finn.no i høst en gang. Da hadde den 550hk.
  15. Jau, men det er fortsatt mye penger da.
  16. Vingen var ikke fin (i mine øyne), men er helt sikkert fin til sitt bruk på banen.
  17. Kult interiør, men prisen var litt for høy spørr du meg...
  18. T00FT! Blir spennende å følge med her.
  19. Tøft, men en ting jeg lurer litt på. Når kommer neste M5, hvilken motor skal de ha, har hørt V8 med twin turbo og V10 med Twin turbo? Er det noen som vet?
  20. Nydelig bil, deilig farge. :)
  21. Det er i hvertfall på tide!!
  22. Utrolig 325, Konge!!
×
×
  • Opprett ny...