Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. du får bare si fra langt og reise kanskje men har du kjøpt egen modul eller bare lagd ny parklys pære i blinklyset? Tok bare strømtyv fra parklyset til blinklyset Enkelt og greit, så slipper jeg å ødelegge el.nettet, eller skjære hull i det nye blinklyset
  2. En liten update nå da. Den nye fremskjermen ble lakkert i forrje uke, rusta på bakluka bla også tatt. Bra nå! Monterte framskjermen natt til lørdag før BMW CCN treffet på flittig forrje helg Montert på Style 95 igjen, har måtte ta av spacerene bak, da det subber i hjulbuen når en kjører rett frem med s95 og spacere, så må valse litt nå ja Har også koblet opp usa parkeringslys, morro med litt forrandring syntes jeg Sorte blinklys foran er også på plass noen bilder: Med spacere bak uten: høydeforskjell sa du?
  3. Har en mercedes Holder til i Skien Se link: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... on=1007001
  4. Kjøp min, billig i drift, og veteran. Koster ingen ting å eie. Mercedes w123 stasjonsvogn 240d med 4.trinns manuell, 79modell, nylig eu-godkjent
  5. Know, men er fremdels usikker på hvilke jeg skal beholde. Hva sier dere?!
  6. Er faktisk i veldig tvil selv, om jeg skal lakke helt ned eller ikke. Syntes ikke det er så galt med sort bunn Da blir endelig framskjermen, og rusta på bakluka tatt til torsdagen, så da er bilen klar for BMW treff igjen Skal ta det lille av rust i bunn av bakdørene til uka også. Så da blir den så og si rustfri Er fremdeles veldig usikker anngående felger. Alle har egene meninger og klarer ikke å bestemme meg selv. Like både Style 95, og syntes de andre kler bilen med fargen på senteret, men syntes de ser så mye mindre ut.. Må bli kvitt et par, trenger penger Så hva syntes dere? Gi en kommentar! Style 95: Eller disse:
  7. Tøft med s38. Fått den i enda? Bilder av bilen? Er spent nå
  8. Pen bil! Kjøpte du denne i Porsgrunn?
  9. Absolutt en drømmebil ja! Må være en ubeskrivelig god følelse å skrive under en kjøpskontrakt hvor det står kjøretøy: M5
  10. Sky-serien er historie! Ble braaaa
  11. Noe vi har begynt med nå, for en to ukers tid
  12. Drar til bilsalongen Kanskje litt nøye enkelte av oss. Men du får en støvsugd og nyvasket bil tilbake
  13. Jeg skal! Få med folk fra arendal/kristiansand området også!
  14. Den er laget av en platearbeider, så er litt custom Noen bilder fra en shoot i går kveld, med noen andre 7-serier : D Og et fra i dag, fra treffet på sørlandsparken, bildet er tatt av matis her på forumet. Takk Så da ble det en del bilder i dag også
  15. Dagens bilde: Tusen takk til matsi som tok dette bildet, fra treffet på sørlandsparken i kristiansand Og noen bilder fra en liten shoot i går
  16. Takk takk matsi, veldig pen den e92'n din også. Kult med gul folie på lyktene Kom vel i 15.00 tiden eller noe tenker jeg? Ja hørte noen rykter om det : / Men vi fikk ihvertfall levert deg den servopumpa
  17. Har kjøpt helt ny skjerm i dag, ellers takk for tilbudet
  18. Jojo, takk Marius. Bra skal det bli, men litt motgang må man regne med. Liker bilen din også Noia Sjo-serri<3
  19. Haha, ja. Føler det Ja, så dere kjørte forbi, team turtall Var jo så jævlig flaut også, da jeg hadde 200 rett før, og kjørte forbi haugevis av folk. Også står jeg jo der uten hjul og alle kommer kjørans forbi
  20. Najs! Tøffe bilder, fine biler !
  21. Var nokk det ja, kjøpte jo hjulbolter på dekkspesialisten i Skien, da sa at det ville passe og bli bra. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å ta spaceren på hjulet, tre hjulbolten imellom og så hvor mye gjenger det var igjen. Så ok ut, og fortet meg å ta på hjulet. Tenkte ikke noe mer på dette. Etter ulykken, så kom jeg på å tenke på en ting. At gjengene i navet begynner jo ikke før et stykke inn, pga bremseskiva bygger litt ut. Så når jeg tok av hjulene, så hadde jeg kanskje maks 3gjenger, som hjulet han på! Så hadde vel utrolig flaks at ikke begge hjula fløy av
  22. Ja, skikkelig kjedelige greier, men prøver å se lyst på det Det kunne gått MYE verre! Bra bilen var såpass senket også, hvis ikke så kunne det vel gått mye værre også. Bilen tokk heldigvis ikke de største skadene heller, en framskjerm er jo ikke akkurat verdens undergang. Bra at kanalen er hel, og ikke minst framfangeren, skjønner det fortsatt ikke... Surt med girkassa da : /
  23. Jaja, en trist update denne ganger. Var på gatebil for to helger siden, alt gikk bra, var innom sverige også På veien hjem, så skjedde det. Lå i 120km/t, og skulle tulle litt med passasjerene, og bråbremset til 90km/t. Når jeg gjorde dette, så virket den nesten som at bilen subbet, helt til vi så et hjul passerte oss i en helvettes fart Fikk heldigvis sving til siden, gikk ut av bilen, sikret stedet, og passasjerene løpte rundt for å finne igjen hjulet og andre deler Hjulet lå vel 150m unna bilen, inntil autovernet. Bilen ble da fraktet med Viking hjem, der den sto en liten stund til jeg fikk bestilt deler. Så ble den fraktet til en kollega, hvor vi fikser det som var i stykker. Så bilen er kjørbar igjen nå. Veldig deilig !! Det som tokk skade var, v.framskjerm, blinklys v.side, skiva og hjullageret var ikke noe særlig bra. Så har nå byttet skiver og klosser foran, og hjullager begge sider foran. Skal hente ny framskjerm i mårra, så det blir bra. Heldigvis så gikk alt bra, kunne gått mye dårligere! Så er egentlig veldig glad for at den skjedde der og da, og at det ikke ble noen personskader. Heldigvis så var det også den styggeste skjermen som gikk i stykker, så tar det egentlig ikke så tungt Men sure penger er det uansett. Noen bilder: Riktig høyde! Manglet en spacer, og en hjulbolt. Bytte av hjullager ++ stabbstaget var jo litt slipt Den helt nye bærearmen jeg byttet 2dager før turen. Nye deler: Bremseskiva var også løs: Helt OK arbeidsplass Tok på de gamle 19" felgene, som midlertidig til jeg får sjekket om felgen som gikk av overlevede, sjekket det i dag, og det ser heldivis bra ut! Men er faktisk litt usikker på hvilke felger jeg skal bruke. hmm Her med 20mm spacere foran og bak Fått rettet ut skadene en del, og fikk et klistremerke av en på jobben xD Så da får jeg høre litt til uka om priser på lakkering av framskjerm, tenkte å ta rusta på bakluka og noen andre diversesteder samtidlig. Hvis noen vet om et sted de gjør billige og bra karroseri jobber så si ifra. Helst i telemarks området Så bærer også turen til Sørlandsparken på treff i mårra, hvilke hjul skal jeg bruke ditt?
  24. Kommer jeg å Og noen andre syv-serier
  25. IKKE kjøp den bilen. En kammerat av meg som har eid den. Kompisen min ga 32.000kr, og hadde planer om å tjene penger på den. Men etterhvert så køddet alt seg, og solgt den for innkjøpssummen. Han eide nilen selv i kun en uke. Rust i alle dører! Girkassa holder på å kvelde, km-standen er feil, servoen kødder, og radiatoren er ikke festet skikkrlig, så radiator slalangen er ødelagt, og motoren har gått seg varm flere ganger.
×
×
  • Opprett ny...