Det med at du ikke har penger lenger til selve bilen er jo en vei å gå, men hvis selgern nå blir vrang og går videre med saken og står på det at du har signert en kjøpekontrakt så kommer han jo ikke i prinsippet noen vei med det så lenge du ikke har pengene! Jeg mener du kan vel ikke dømmes til å betale for bilen av retten, eller de økonomiske belastninger dette har påført selgern! De kan jo ikke ta pant i noen av dine eiendeler sånn at dette dekker kjøpsummen og du får Range Rovern i "bytte"!
Men det jeg synes skurrer veldig her er det at du sånn plutselig ombestemte deg ETTER kontrakts skriving! Hvorfor tok du ikke til etterettning at detta ville bli for dyrt med tanke på de utgifter du venter deg, hvorfor fant fattern din plutselig ut at han ikke kunne kjøre stor bil! Det hele virker på meg som utrolig lite seriøst og gjennomført fra din side!(Ikke vondt ment)
Det blir jo som om jeg skulle gå og signe en kontrakt på en ny M5 for så å tenke når jeg kommer hjem "Å faen! Jeg har jo hus, bil og båt å betale på fra før av! Det glemte jeg vist!" Jeg får veldig lyst til å si at i den voksne verden så leker man ikke butikk