Gå til innhold

Fredrik 90

Medlem
  • Innholdsteller

    24980
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    357

Alt skrevet av Fredrik 90

  1. Se bort i fra IQ! det er en grusom bil å se på og er full av feil. En A1 derimot er en utrolig snerten og oversiktlig bil, den er også god å kjøre samt lettkjørøt. VW Polo er også en kjekk bil for eldre damer, er kanskje en grunn til at størstedelen av kjøperene av disse er eldre damer det i seg selv bør jo være en referanse på bilen. Du har en lei tendens til å ikke skjønne ironi! Eller om du skjønner den så kommenterer du det i allfall på en unødvendig og irriterende måte, ta deg sammen!!
  2. Vil nok si at det er en smaksak, jeg selv synes den nye Tahoen er veldig pen og se til. Jeg liker absolutt X5 men jeg har ikke bruk for en stor stasjonsvogn som "alle" har, men derimot en bil med god plass, hengervekt opp til 3600 kilo og firehjulstrekk med høy og lavserie. Dette klarer ikke en X5 å stille opp. Her får man også ryggekamera, el lukking av bakluke, fjernstarter og kjøling i setene! noe man ikke får på en X5 til samme pris. En 8 år gammel Cayenne med over 100 000 km på tellern frister lite, serlig med tanke på at jeg gjerne skulle ha hatt vogna forsikret også. Har med min alder ikke hår nok på brøstet i boka til forsikringsselskapene til å forsikre en Cayenne til en mennskelig sum. Grusome biler, vonde å kjøre, jalla interiør og knattrediesel. Å selge E90en sitter langt inne. Serlig etter en slik langtur som i dag så kan jeg ikke få skrytt nok av vogna. Blir ikke sliten av å kjøre og den er rett og slett herlig å ta forbikjøringer med, gjelder bare å begrense seg litt. Går fort mot de 200 km/t med Hartge tuning Nye X3en ser for meg ut som en Kia, like lite tiltalende som den første! Eneste X modellene BMW har fått skikkelig til er X5en
  3. Da blir det Oslo tur i morgen, til Bergheim Auto for å se på Tahoe.(Nei BMWen skal ikke byttes inn, hadde bare vært kjekt men en bil til som er romslig og har 4x4) Får sette fruen av på storsenteret i Strømmen så man får gå i fred http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29488971
  4. Min bil låser seg iallfall etter en stund hvis jeg går fra den ulåst. Kan også låse opp bilen ved å holde hånda ved dørhåndtaket og låse ved å såvidt beføle det. Har brifa mye med der ovenfor kompiser
  5. Det værste er at jeg blir skikkelig forbanna hver gang en flott bil blir ødelagt i en Film. Sitter liksom igjennom hele filmen og håper bilen skal klare seg og så finner dissa smakløse feite amerikanerene på å ødelegge hele bilen. Akkurat som den nydelige MB 280 cabrioleten i Hangover, de måtte selvsagt bulke den, la en idiotisk tiger spise opp interiøret og kjøre en Escalade inn i siden på den Eller som i Mr & mrs. Smith når noen E39 540er får unngjelde når de prøver å kjøre i fra dem med en jævla Voyager!!
  6. Den "eksospotta" der er ikke akkurat noe du får over disk hos Biltema
  7. Tragisk, tragisk og atter tragisk Mulig jeg oppfører meg som en sur gammal gubbe men jeg nøler faktisk ikke lengre med å ringe til Politiet hvis jeg ser galematias kjøring, ikke lengre enn ett par uker siden jeg gjorde det sist! Sort Passat dro forbi meg i en høyresving så det kviner i hjula, i mot kommer en Porsche Cayenne med en småbarnsfamilie i som må bråbremse og hive seg ut på veiskulderen. Jeg selv bråbremsa og tenkte "Nå smeller det"
  8. Hehe! Det var ikke verre enn Spaghetti da, men godt var det Skulle gjerne laga mat jeg også men mine kokkekunnskaper begrenser seg til Grandiosa og tomatsuppe, sånn er det nå man har vokst opp med en alt for snill mor. Oppvasken tar heldigvis Miele seg av(og den klarer jeg faktisk å skru på selv )
  9. Hehe! Fruen står på kjøkkenet og lager søndagsmiddag mens jeg sitter her på PCen. Ho roper om at maten er ferdig og jeg går å spiser for så å sette meg her igjen når jeg er ferdig mens ho rydder opp. Sånn skal det være
  10. Kødder du? Syke greier altså
  11. Kjedelig! Hadde det vært mine foreldre så hadde jeg krevd at de fiksa det, særlig hvis de tok bilen uten å spørre! Dårlig gjort spør du meg
  12. Hehe! Fulle folk kan få sagt mye rart kjørte tre kamerater til byen. De satt og prata tull i baksete før han ene bøyer seg fram og halvbrøler inn i øret mitt " Øy! Gi på litt da, vis oss hva den her daue dieselpurka di er god for. Du som har tuna den og alt ting" jeg grisekjører sjelden på komando og lover en luftig tur en annen gang "Jaja! Skal låne 530en til onkel en dag og da skal jeg rævkjøre deg" kommer det fra samme karen. "Den hakke sjangs" kommer det fra høyre siden "Skal kjøpe meg en E34 M5 så skal vi se hvem som er sjef" Jeg må småflire litt og tenker at nå har vi det gående "Bare vent du, når jeg selger 520en så skal jeg kjøpe meg E60 545 DIESEL" kommer det rått fra venstresiden igjen. "Finns ikke" kommer det kjapt fra han i midten" Jo da! Jeg kjøper en E65 745d fra Tyskland og setter motoren inn i en E60, trimmer den til 450 hester og burner dere alle! HAHA!" Kompisen bak meg føler nå han har vunnet, før det kommer fra høyresiden "Bare vent til jeg setter turbo og kompressor i M5en og får 1000 hester og skal burne helt opp til 150 km/t" Det går noen sekunder før venstremann kjapt svarer "Skal bli kriminell og tjene masse milioner og kjøpe en Veyron som jeg chipper til 1500 hester" Han i midten forsetter "Å du tar den! Jeg skal skaffe meg en UFO og fly ifra alle sammen" .......og slik fortsatte det hele veien til byen. Blei litt ør i hodet kan du si
  13. Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere hva med all dritten kristne har påført verden!? Ja hva med dem! Jeg har ikke påstått at de kristene er plettfrie
  14. Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere
  15. Jadajada! Jeg bare fleipa jeg
  16. Har nå nettopp kjørt noen bil bak rattet i en Tahoe og jo da, sammenliknet med en 3-serie så er den som en båt. Men jeg satte pris på å sitte høyt og oversiktelig, kraftig drag i motbakker og det faktum at man kommer i herlig cruise modus bak rattet i en sånn doning. Og tro det eller ei, bilen er lett å manuvrere og lett kjørt i bytrafikken til tross for sin store størrelse. Men dette er ingen bybil bare så det er sagt
  17. 23 åring ja! Dømt i 1998 for kjøp av våpen og kontakt med det ekstermistiske miljøet, i en alder av 10 år
  18. Dette er så serke og seriøse saker at jeg er redd nattesøvnen kan bli ødelagt Det er som en action thriller flim har blitt virkelighet! Hva blir det neste? Invasjon fra verdensrommet? Synes det er veldig rart at gjerningsmannen på Utøya virker å være Norsk, det hele er bare rart og uforstålig. Jo mere man ser på nyhetene jo flere spørsmål melder seg
  19. Dette er noe av det jævligste jeg har sett på Norsk jord, hel ubeskrivelig Ser jo ut som en krigssone!! Hvis dette har noe med isalm og muslimer å gjøre så kommer det til å være dråpen for min del i allfall.
  20. Da er du der igjen at du like godt kan kjøpe en Porsche eller BMW med firehjulstrekk, når man like vel skal ha noe ikke amerikansk.
  21. Veel! Da jeg jobba på Bavaria så leverte vi vinterdekk til både E92 M3 og E60 M5 ved to anledninger. Breieste Nokian Hakkapelitta piggfri (tror det var 255/45 19) burde vel duge på en Corvette også. Dette er imidlertid ikke å få kjøpt i USA men man kan jo få dem sendt fra Europa og få dem lagt på i USA.
  22. Hehe! Jeg er amcar fan og er ikke flau over det. Abonnerer på bladet Amcar og skal jeg ha en bil i tillegg til BMWen så blir det nok noe fra USA Det er nesten så galt at skulle jeg lagt 1,3 mill i en sportsbil så hadde jeg heller valgt ny Chevy Camaro i stede for brukt E92 M3 Kjekt å ha en bil ikke "alle" andre har
  23. Er det fordi du er usikker på deg selv at du må drive å slenge dritt om andre forumbrukere og komme med usanne påstander? Jeg har nok ymtet frampå at Audi 100en jeg hadde var den beste bilen JEG HAR hatt. A6en (C6)er jo tross alt kåret til en av de beste bruktbilene selv om jeg var mer uheldig med akkurat min, men du for en deilig bil den var selvom. Jeg pleier å være fornøyd med bilene mine jeg, det hadde sikkert du også vært hvis du hadde gidda å koste på deg litt mer en kjipingvarianten med strikkmotor Og neste gang tar du slike personangrep på PM så slipper du å ødelegge en tråd En Tahoe kan nok ikke sammenliknes med en X5, ML eller Q7 hva angår kjøreegenskaper. Der lever dem på to helt forskjellige planeter Vil nok si at en Tahoe, Expedition eller H2 er i en klasse for seg selv mens X5 og gutta holder til i sin klasse, å blande disse blir feil.
  24. Da spør jeg deg rett ut, har du kjørt mye Tahoe og fått selv fått erfare denne bilen? Få høre dine erfaringer med bilene som er nevnt så langt i tråden. Og hvis du er så mye eldre enn meg så får du holde deg for god til slike idiotinnlegg du har fart med i denne tråden. Ja det var litt tull og tøys med de første Tahoene, noe som blei utbedret. H2 er bygget på Tahoen ja. Ble levert med 6,0 liters V8er på 325 hester i motsettning til Tahoen sin 5,3 liter på 299 hester. Vet ikke med H2en men Tahoen skal gjøre 0-100 på ca 9,7 sekunder og toppe 200 km/t, H2en er jo noe tyngre da men vil tro at det er noe av det samme. Hva angår forbruk på en Tahoe så har jeg selv målt ca 1,28 l per mil på fin langkjøring og 2,02 l per mil på bykjøring. Gassdrift (LPG) løser imidlertid drivstoffkostnaddene, full tank (80 liter) for 400 kroner og 650 km i rekkevidde
  25. Akkurat nå så kunne jeg tenke meg å vri huet av han som er ansvarlig for delelagert hos Koed Ikke nok med at det tok sin tid å få tak i faenskapet så har de også sendt meg feil, jeg skulle ha bremseklosser og skiver bak IKKE forran! Nå er det like før jeg bare gir opp og heller ringer Bavaria altså, bare for å få orden på bremsene. Også jeg som tenkte jeg kunne spare noen tusenlapper
×
×
  • Opprett ny...