viggo E34
Medlem-
Innholdsteller
2477 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av viggo E34
-
sitter å vurderer litt om entn denne eller den andre 535n skal byttes ut til fordel for nyere brukis.... e61 facelift eller f11 diesel hadde vært helt innafor mtp forbruk, f11 synes jeg ser mye bedre ut men vi får se.
-
fordel å stå med fronten opp, motbakke. vifta på full fart varmluft.
-
-
har ikke hatt prøveskilter på den nei, kunn hatt småturer rundt i området på natterstid for å kjøre den litt varm å se at ting er greit
-
en liten oppdatering her da. flytta over bremsene fra ene 7ern her om dagen, så da har den fått 4stempla bremser foran gikk som en lek med ny batteridrevet muttertrekker💪🏼
-
har fått taki en 735ia med stsrtspærre, blinkende kys på høyre side av ratt. den skal ha en sånn minnepenn lignende sak som ikke fulgte med.... noen som vet om denne kan lures på no vis eller har en litt detaljert beskrivelse av jobben? hvordan virker denne egentlig? kutter den alt signal fra tenningslås slik at du ikke får gjort noe som helst? eller?
-
BMW E32 735i 1990 —> 750i M70B50 V12
emne svarte i viggo E34 sin bjorneoen i Bilder og filmer / Show-off
hvordan går det med denne? fått gang på den? -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i viggo E34 sin sveigis i BMW-prosjekter
morro når gamle eiere engasjerer seg litt☺️ -
Mini Sveigis sin 525 TdsA.Da var dagen her .The last goodbye…
emne svarte i viggo E34 sin sveigis i BMW-prosjekter
morro med treff👍🏼 bilen ser absolutt meget bra ut blir spennende å følge med videre også -
var jo ikke så gæli dette Tore blir kanonbra nå👍🏼
-
fikk sammen ledningsnett til 735n men ikke hatt tid til annet enn å sette det inn, må nokk fjærne startspærra om det skal være håp om å få fyra den. ellers tatt en kjapp service på 520n som nå går uten motorfusk. å ting fungerer. prøvde org hjul på 535n å fått kjørt den en hel del da
-
noen som har evt vet av bil som står?
-
finndel.no koed.no har både nytt og brukt
-
selger da en 520i fra 92 som er ganske bra for rust, bakerste del av kanaler burde vært gjort noe ned da disse er litt myke, fremfeste der braketten fra traversforing skrues i revna grunnet rust da foringene skulle bytes... bilen har stått lagret siden 2012. men understellmessig er den tight og fin. fått service med nye plugger og olje med filter framskjermer, dører, panser, bakluke og takluke er veldig bra for rust. må sveises rust. utenom traversforinger er resterende som ble påpekt på eu kontroll utbedret. km stand ca 265xxx pris 15 000 evt bud
-
ellers kom det deler til ellnett for 735n, mangler nokk ett stykke ledning her tror jeg. men dette skal vi finne utav
-
