Liten update her da. Har vært en måneds hardkjør med bilen for å rekke Moldestukets utstilling i Trondheim 3-4mai, så har jobbet lange kvelder og sene netter en stund, og ikke rukket å tenkt på noe bildetaking. Derfor legger jeg ut det eneste jeg har fra siste mnd.
Deler ferdige fra coating og pulverlakk:
Motor sammensatt, med CP stempler med HD-bolter, PPF råder, stødgørdel med arp, arp i toppen, cooperringpakning, samt nye lager, pakninger, simmeringer..Satt i bilen, med turbo og grenrør montert. Lagd downpiper og polert trykkrør.
Oversiktsbilde. Nye bremsepumper og reservoar, lakkert innsug, polert cooler og trykkgate osv..
Lastet på henger, klar til avfart retning Trondheim:
Litt vasking. Nylakkerte framskjermer, framfanger og grillist pga stensprut. Svarte BBS RSii er nye for året. 8,5 og 10x18 skodde med 235 og 265 Federal RS-R
Funnet min plass blant en god del amcar. M5en ble for første gang en liten bil. Forferdelig store noen av de amerikanske
Og hvor mange som i løpet av helgen pekte på, diskuterte og fotograferte turboen har jeg ikke tall på!
Et par mye bedre bilder