Gå til innhold

Ghosterix

Medlem
  • Innholdsteller

    90
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Sortland
  • Kjøretøy
    X5 M50d

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Ghosterix's Achievements

  1. Finnes stolene enda?
  2. har jo hatt en og annen bil som har vært litt på sidelinjen av "mainstream"... F.eks, Opel Omega 3000, Calibra Turbo 4x4, Commodore GSE coupe, Manta GSI BMW E39 540i, E34 M5 Touring Og noen litt mere vanlige biler. For tiden har jeg flere biler, her er det vel E38 740i som kan være verdt å nevne, samt -68 Camaro RS (2004 Tahoe 5.3 og 2007 525DAT LCI som bruksbiler) Camaroen er vel verdt å vise bildet av da den kan vel sies å være litt mer spesiell. Samt en Nissan Patrol, ikke så spesiell i utgangspunktet. Men denne var godkjent med heving og store hjul, sperrer, osv.
  3. Tja.. Hentet bilen i fredrikstad når jeg kjøpte den. Er vel ca 1600km og var en fin tur i spass kurant kjøredoning som en 540.. Rart den ikke selges. Prisen er jo meget gunstig [emoji4]
  4. Eu-kontroll skal vel være ok til mai 2015 så det trengs ikke å gjøres noe med for å få skilt. Hvis man ikke må ha det når den har vært uten skilter da. Men den var i alle fall i daglig bruk helt frem til skilter ble levert inn så den skal fungere helt fint. Kan ta ferskere bilder å sende, men den ser fortsatt slik ut
  5. Har kjøpt E61, og har allerede en annen prosjektbil så det får holde med det
  6. Har nå satt prisen til 60.000,- Blir mye bil for pengene det
  7. nei, har den fortsatt
  8. Har en 540i stående som jeg ikke bruker lengre.. rett og slett fordi en 525dat lci er innkjøpt Den har ikke vært registrert i år, årsavgift er dermed ikke betalt. Ingen heftelser. Pent brukt bil som har levd et rolig liv. Bærer dog allikevel preg av alderen når det gjelder lakkslitasje. Ser stort sett ganske grei ut, men har litt ting her og der og har fått rust på bakluken som E39 er ganskje kjent for. Bilen fortjener rett og slett å få bli lakkert så vil den nok leve mange år til. MYE kjøreglede i denne Så bilen er vel best egent for en som kan fikse litt selv (eller har gode forbindelser) med tanke på lakk Det meste i forstilling er byttet, det meste til bakstilling følger med. Godkjent senket, skrevet i vognkort. Nettopp byttet radiator, vannpumpe, termostat, kun originale deler. Automat/tiptronic, auto klimaanlegg, sportstoler foran, parksensor bak, AP senkefjører, gule koni foran, Bilstein bak, Airbag foran og sidedører foran, alarm, antispinn, cruisekontroll, CD-veksler. Hella facelift frontlykter. vinter: BMW/BBS rc090 8*17 et20 med slitte 225/45/17 Hakka 5 Sommer: 9*19 et20 med ok hankook 235/35 og 265/30 Har også originale 16" med utslitte piggfri dekk 225/55/16 Bilen har ikke krok. km.stand: 210.000 Pris: 80.000,- Bilen står på Sortland (Nordland)
  9. vet ikke om du ha lest denne.. kanskje et par tips der http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/169389-vanos-pressure-storage-valve.html jeg hadde forresten en Omega 3000 for noen år siden som oppførte seg slik. Jeg byttet ECU og da ble alt i orden. kan jo være verdt å prøve hvis du fortsatt har en annen å teste med.. siden de andre tingene nå er i orden.
  10. sotingen fremme var jo faktisk nok mørk
  11. trenger fjæren til låsen på bakluken, evt hele låsen. noen som har?
  12. E34 540i tror jeg er en bil man vil angre på at man solgte etter noen år....
  13. Men er det forskjell på Chassis på M5 i forhold til andre da ? Iallfall 540 har da vel ikke noen forskjell? og da kan man jo kanskje bare få utlevert delenr på nytt chassis til en 520/540/M5 og se om det er likt, burde jo være dokumentasjon nok. Det andre er at SSP godkjenner jo jevnlig ombygging fra 520 til M5. Hvordan dokumenterer de at Chassis tåler den motoren?
  14. tja, jeg kan godt kjøpe den
  15. tror nok det er lurt å gå helt til bart metall ja . Men den kan vel ikke godkjennes med S38?
×
×
  • Opprett ny...