Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Tror det er ett merke på venstre innerskjerm ? ? Ellers så står det en del her: http://wds.spaghetticoder.org/en/e65/Se ... functions/
  2. Vet ikke om det er varmer i alle , hos meg starter den automatisk ved kaldvær , jeg sjekket med DIS og den hadde startet 1852 ganger fordelt på 318 timer , så den har ett hardt liv Du får høre med GS om du kan bruke settet som Otis linker til.
  3. Trodde det var standard med fjernkontroll når en hadde webasto på E65 . På utstyrs lista mi står det : 536 AUXILIARY HEATING og jeg har fjernkontroll.
  4. Kjøpte det av en lokal kremmer , tror jeg gav 2000 , GS skal ha 3900 . . . .
  5. Det er faktisk veldig viktig å registrere nytt batteri. Og det må være AGM 90 A . Jeg har nettopp gjort det selv , og kan gjøre det for deg dersom du bor i nerheten av Stavanger
  6. Har ikke prøvd , men jeg vil anta at du må inn på TEST SCHEDULE
  7. Du kan registrere batteriet i DIS , som vist her: http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1288503655 Resette kan du gjøre her : Du var nok heldig som hadde nok strøm når du kodet , det går mye strøm i disse bilene , min bruker 23 ampere når jeg bruker DIS.
  8. Takk for det , har sett på disse på ebay , men blir ikke helt komfortabel med flat. Vil gjerne ha den slik den var , untatt fargen . . . .
  9. Gratulerer med flott bil Rått med 22 . . . Stemmer at nightvision ikke kom før faceliften .
  10. Var lenge i tvil om det ble for mye svart , men foreløpig synest jeg det passer . Det er jo en stor bil , så det må jo være en stor front også
  11. Lakkerte ringene til grillen igår , synes det ble bra jeg
  12. Prøvde med sort vinyl på grillen igår , men jeg fikk det ikke til Det ble trøbbel i svingene så det blir nok lakk ja . Kjøpte vinylen herfra http://www.bmwshadowline.com/
  13. Du finner vmware her ( og mye annet også ) ftp://94.212.182.18/BMW-MEGA%20-%20V39% ... 0software/
  14. Prøv Polytrol , vidunderstoff http://www.owatrol.com/index.php?langue ... s-polytrol
  15. Online TIS er fin å bruke . http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/63/41
  16. Enig , dette er faktisk den eneste jeg kunne tenkt meg .
  17. Ja det er jo alltid ett men . . . . Får vel nøye meg med å spraye grillen
  18. Kunne godt tenkt meg denne fangeren fra samme tråden som motor dekselet. Mulig det blir problemer med aktiv cruise controll , men den var lekker
  19. Blir det ikke feil med 30 på 22" ? ? Selv har jeg 285/30-21
  20. Fra TIS online http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/23/64
  21. Gratulerer med en rå bil Ikke mange som har 3 7'ere i stallen
  22. Nei desverre, D-Can kablene ligger på ca 100$
  23. Du må ha D-can kabel til 2008 modell. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWNX%3AIT Det stemmer at DIS 57 brukes til diagnose og reset , ikke programmering.
  24. Ser ut som du kan velge hva du skal resette , har som sagt ikke prøvd selv . . .
  25. For å kople på SSS progman : 1. Kjør INPA og quit av program. Du ser EDIABAS som er fortsatt kjøring i bakgrunn. Jeg regner med at din interface på EDIABAS.INI er STB:OBD 2. Kjør IFHserve32.exe. Jeg husker ikke navn 3. Start opp VMWare og kjør SSS progman. Sjå der du! Der var feilen min. Jeg startet aldri opp IFHserve.exe mens EDIABAS gikk. Derfor fikk jeg feil. Skal teste dette i morgen den dag! Takk å takk. Fikk du til Progman ? Jeg sliter også med samme problemet , er ikke hjemme så jeg får ikke testet.
×
×
  • Opprett ny...