Du kan registrere batteriet i DIS , som vist her:
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1288503655
Resette kan du gjøre her :
Du var nok heldig som hadde nok strøm når du kodet ,
det går mye strøm i disse bilene , min bruker 23 ampere når jeg bruker DIS.