Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Ja jeg tror ikke jeg må bruke TV2 hjelper deg for å få ny 😂
  2. Fikk tak i deksel som skjuler leamikken til cabben, og skulle lakkere dei i bilens farge i dag 🙂 Bestillte 472 BMW Sterlinggrau fra Spraylakk , fikk det og hadde god tro . . . Må nok sende dei en mail i morgen 🙄
  3. Kjører på fredag jeg også , men bare 500 😉 Gleder meg 🤩
  4. Gratulerer med ny bil ☺️ Med det karroseriet og dei felgene så er det ikke nødvendig for meg å øse på med superlativer , det sier seg selv 🤩 🤩 🤩
  5. Gratulerer med en flott bil @Kolstad Jr., blir aldri lei av dei linjene 🤩 Det blir nok en herlig tur oppover 👍
  6. Spot on , helt klart førstevalget mitt også 🤩 om jeg ikke var opptatt med disse 😎 😄
  7. Endelig skjer det noe på garasjefronten , kommunen klarte ikke å utsette den mer enn 5 måneder . . . . 😄 Støping av plate i morgen og snekkere rett over pinse 👌 🤩
  8. Når du bestiller Roadster med telefon , så håper jeg at det er for å sjekke været og ikke jobbgreier 😎😁
  9. Hadde en flott tur på 10 - 12 mil med Roadsteren i dag 😃 Den nærmet seg 100 000 nå og jeg tenkte at DET skulle jeg få med meg, men så glømde eg meg ut til jeg plutselig var hjemme og hadde parkert 🙄 Hva er oddsen på dette tro 🤩🤩🤩
  10. Har du kjøpt fra kålaholmen ? Er på leting jeg også når jeg kommer på det 🙄 Frykteligt irriterende med det klistremerket 😑
  11. Sein med sommerdekkene i år , men så lenge felgene er like så er det ikke så spennende som det kunne vært 😊
  12. Familiebilde med mine to og datterens D3 , virkelig på tide med ny garasje nå , støping i neste uke 😃👍
  13. En liten justering av " er det sånn så skal det være sånn " Jeg satte inn BT i Roadsteren I dag, men den viser ikke 😎
  14. Når det gjelder ALPINA, så er jeg den sorten som mener at er det sånn så skal det være sånn 😇 Alle andre ting kan endres på 😄
  15. Første familie bilde etter vask og puss 🤩 Blir nok flere etter datteren har fått på skikkelige felger 😃
  16. Ja @StigJ, det såg veldig bra ut og hang skikkelig fast. Tenkte å løsne det for å lime på isolasjon inne på dørplatene for å dempe den tomme metallklang lyden når en lukker dørene , men jeg utsatte det 🙄
  17. Montert nye høytalere fra Bavsound i dørene på Roadsteren i dag, MYE bedre lyd 😁
  18. Savner ikke båtlivet når jeg har denne
  19. Måtte pakke ut 19 åringen og lufte den i dag 😁
×
×
  • Opprett ny...