Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Man trenger vel ikke ha senk for å ha takspoiler . . . . . Er litt i tvil jeg også , men det koster så lite å prøve at jeg bare måtte .
  2. Går og venter på denne http://www.ebay.com/itm/220860147813?ss ... 1439.l2649 Blir spennende å se hva en får for 450 kroner
  3. Har du hørt noe fra duden din ? ? ?
  4. Skal en ha led noen plass , må det gjøres skikkelig . . . . http://www.youtube.com/watch?v=2XyV6Dst ... r_embedded .
  5. Ja takk , bare send meg en pm med kontonr .
  6. Jada , klar over det Det var bare det at jeg ikke såg for meg å tukle med bredden da . . . . . Er det eBay som gjelder ? ?
  7. Har faktisk begynt å tenke tanken på spacere jeg også Blir det feil å bare ha bak ? ?
  8. Fin bil ja , heftig med 22. Har du spacere ?
  9. Gi meg adressen din så skal jeg sende deg ei plate med det du trenger .
  10. Liker begge jeg http://www.alloywheelsdirect.net/brochu ... na_e65.pdf .
  11. Har litt sansen for Alpina
  12. Kunne ikke sagt det bedre selv Eneste jeg ikke liker er blinklysene . . . . .
  13. Det var nok ikke meg nei , jeg holder til litt lengre sør
  14. Denne blir bra. http://www.ebay.com/itm/370453504187?ss ... 1436.l2649
  15. Kjøpte en OBD2 USB Kabel på ebay til 12$ og lastet ned DIS 57 her ftp://94.212.182.18/../BMW-GT1-DIS/ Og så er det bare å lese her til øyet blir stort og vått http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=233 Det går med noen kvelder for å installere det , men resultatet er topp , egentlig et must for alle med E65 Det er ikke mulig å senke med dynamic drive , dette er ett hydraulisk systen som holder bilen i vater , så dersom den går opp på ene siden så går den ned på andre siden .
  16. Testet Dynamic Drive i dag ved hjelp av DIS , imponerende hva dette systemet kan gjøre med to tonn bil
  17. Tror ikke jeg kommer til å bytte ut 21/128 felgene mine , i mine øyne passer dei best til 7`erene Men det er jo smak og behag . . . . . .
  18. På tide med nye felger kansje . . . . . http://youtu.be/2XyV6Dstnyo
  19. hanssae

    KAN SLETTES

    Prøv å let litt her http://tis.spaghetticoder.org/
  20. Jeg ønsket å få grill listene sorte og kjøpte vinyl herfra : http://www.bmwshadowline.com/ Vinylen var bra den men jeg klarte ikke å få til svingene tilfredstillene så det endte opp med at jeg tok av ringene og sprayet dem. Det burde være lettere å ta listene rundt vinduene.
×
×
  • Opprett ny...