Skumle tanker du driver med her Sveigis heh
Du får nok heller trylle frem no når du har solgt opelen E34 har du forbud mot å selge:)
ang pris på den f10n fredrik så er jo det "bare" en 520 da, og ikke i nærheten av no 530.
"bunnmodeller" vil alltid bare rase i pris, men syns det er kjekt jeg for da kanskje jeg har mulighet
til å handle en tålig grei bil om noen år