Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. utrolig gromt bygg så langt! følger med
  2. Skumle tanker du driver med her Sveigis heh Du får nok heller trylle frem no når du har solgt opelen E34 har du forbud mot å selge:) ang pris på den f10n fredrik så er jo det "bare" en 520 da, og ikke i nærheten av no 530. "bunnmodeller" vil alltid bare rase i pris, men syns det er kjekt jeg for da kanskje jeg har mulighet til å handle en tålig grei bil om noen år
  3. ser ut som et fint utgangspunkt du har der! =) breifront er utrolig pent! følger med
  4. en god dose uflaks her! men pågangsmot, det har du ikke mangel på ihvertfall følger da jeg liker e36 coupe
  5. finnes det papirer mtp evt godkjenning i bil? =)
  6. har senterringer på de , så skal nok få de på e39 også
  7. gratulerer med nydelig bil! =) følger med her
  8. Selger mine 19" vertini grunnet lyst på mindre felger. står med tilnærmet nye dekk. 235 35 19 minerva. hele og pene felger. ingen bulker i de! setter pris til 7.000,- evt bytte i andre felger. MÅ ha kant! 17-18". ikke rondell 58.
  9. høres knall ut! =D gleder meg til og se =)
  10. igjen, en utrolig flott bil du har her! =) kjenner jeg blir glad hver gang det er en e34 med ny post som jeg følger med på, er så spennende keep them coming! =)
  11. den der så kjip ut! krysser fingra for at e39n smaker på asfalt igjen ganske fort!
  12. takk for liste =) spørs om jeg ikke må sende ønskeliste rundt i familien nå hehe =) syns du er utrolig flink til å ta vare på bilen din. den lider ingen nød hos deg! =) keep up the good work, and keep postin them photos! =D
  13. når bilen min er oppe å går så tror jeg nesten vi må ta turen nedover og hilse på e34 folket, om det er lov
  14. fiiin 520 =) morro å se hva slags produkter du bruker har du en komplett liste med beskrivelse til hva/hvor det brukes? har litt å lære når det kommer til produkter og bruksområde kommer til å stikke nesa innom her titt og ofte! =)
  15. gratulerer med stoler=) holdt på å linke deg annonsen, men det var bare å drite i over tlf godt du så den =)
  16. utrolig tøff e39! følger med her =D
  17. lest igjennom tråden din her nå=) flott bil du har, men styr unna svart tak da får skikkelig "baur" følelse av svart takplate ellers en knall bil ser det ut som!
  18. Knallbra! blir sånn akkurat passe dødsrått syns jeg! virkelig digger høyden:)
  19. har pløyd igjennom hele tråden din nå å mye morsom lesing! =) følger med her fremover! ps: knallfin 535!
  20. jeg må bare spørre jeg hvordan er holdbarheten på det luft understellet egentlig, mtp frisk kjøring og lek? ellers utrolig pen bil! kommer til å følge med her
  21. flott tds! =) følger
×
×
  • Opprett ny...