Tenkte faktisk å laste opp en video som viser hva jeg mener her.
Som en ser, stryker jeg over førerdøren for å låse skjer det ingenting. Men et forsøk på bakdøren viser at den låser umiddelbart.
Når det kommer til opplåsing av bilen fungerer dette på samtlige dører inkl. bagasjeluke og glassrute, uten feil.
Filmen er i mørkeste laget, men tror det skal være mulig å se likevel.
EDIT: Video slettet, fungerte ikke.