Ingen grunn for bekymring for kassa dersom den er blitt vedlikeholdt og bilen brukt nogen lunde normalt.
Kjøpte min 525d med 263 000 på telleren, girer nydelig fremdeles.
Prøv bilen før du trekker noen konklusjon.
Men, personlig ville jeg nok heller valgt en bilen etter at faceliften kom i midten av 2000 for å ha luket bort mest mulig feil på modellen opp igjennom årene.
Eksempel; Selvom det kun er en 520i, er det M54B22 som sitter her med dobbel vanos og 170HK.
Bilen ser forøvrig svært pen ut i tillegg.
f.eks. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47165250&searchclickthrough=true