Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Denne så velholdt og fin ut, mye utstyr også til den prisen, samt forholdsvis lav km. stand iforhold til årsmodell? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32127399
  2. Tok vel egentlig dette med iPhone igår, men tok en kjapp redigering...
  3. Hei eksos. Veldig godt du så, er vel egentlig en skrivefeil. Ble nevnt av forrige eier at det var sportseter, men har i ettertid funnet ut at det er comfort, bare glemt å endre i annonsetekst. Endret nu!
  4. Hei, takker for mange gode innspill, må selge min 528ia først har jeg funnet ut av, så skal jeg ut på let igjen.
  5. Legg den ut andre steder da? Trist å se denne bli revet i sunn og solgt i deler...
  6. Er jo "bare overflødige" skader... Ikke noe å ta på vei for det vel? Det som er overflødig kan man vel bare ta av og kaste? Sant at det kun er overflødige skader, men gi meg en god grunn for at du skal velge bilen som ble linket til, til prisen 41 530,- istedet for disse tilsvarende eksemplene for samme / mindre sum uten å måtte påregne kosmetiske kostnader ; - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34527931 - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34652348 - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34267165 - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34782741
  7. Istedet for å ødlegge Den store finn.no-kupp tråden tenkte jeg vi kunne ha en annen tråd med det helt motsatte som målretning. Altså, her skal linker fra Autodb.no, finn.no eller andre salgsannonser inn, hvor dere syntes bilen som selges er altfor dyr i forhold til markedet. Prøv også å nevn hvilken pris du syntes er mest fornuftig til bilen du linker til. Kan starte med denne ; http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34648898 Min vurdering - 7 000 + Om.reg. Moderatoredit (R Andersen); Mobbetråder klarer vi oss fint uten på Bimmers.
  8. Hehe, det er en veldig god pris ja, i motsetning til denne her... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34648898
  9. Noen som har en e30 325i evt 325ix coupé i god stand? Som ville vært interessert i en e39 528i steptronic? Mellomlegg kan gå begge veier. Ingen spesielle krav, men ting som hadde vært et pluss ; - Takluke - M-Tech 1 eller 2
  10. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34782132 Les annonse tekst, tror ikke jeg trenger å si noe mer.
  11. Hehe Ja utrolig trist vær idag... Men creds for hva du har gjort med bilen, redda den
  12. Tror det ikke før vi får se den på !
  13. Så ut som en helt allright bil med et pent interiør, riktig motor har du ihvertfall fått deg, lå denne til salgs på finn.no eller autodb.no? Er egentlig på utkikk etter noe lignende selv. Krysser fingerne for at lyktesenkerene også skal bort etterhvert? Har ihvertfall masse potensialet for å bli lekker igjen denne.
  14. Høres helt klart artig ut, men er først og fremst ute etter en bruksbil og jeg har aldri helt vært "fan" av Compact, no offence. Men du må gjerne kjøpe!
  15. E24, E28, E30 og E36 coupé med sekser og i god stand, mellomlegg begge veier.
  16. Burde virkelig vært nevnt i en salgsannonse.
  17. Sikkert noen her inne (viewtopic.php?f=6&t=35817) som kan hjelpe deg.
  18. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34608327 Men var det facelift allerede i 2000?
  19. Tror kanskje hvitt glossy senter ville vært litt stilig
×
×
  • Opprett ny...