Er jo "bare overflødige" skader... Ikke noe å ta på vei for det vel? Det som er overflødig kan man vel bare ta av og kaste?
Sant at det kun er overflødige skader, men gi meg en god grunn for at du skal velge bilen som ble linket til, til prisen 41 530,-
istedet for disse tilsvarende eksemplene for samme / mindre sum uten å måtte påregne kosmetiske kostnader ;
- http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34527931
- http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34652348
- http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34267165
- http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34782741