Det er ny knott med knapper rundt osv, men kartene er ikke nye. De ser like kjedelig ut som på min.
Som awt nevner, så må du ha bil som er produsert etter 03/2009 for å få de nye karta.
Takk for det, er fornøyd så langt etter å ha hatt den litt over ett år .