De flippene er i karbon men selve leppen er i matt sort. Har sett bilder der noen har lakkert selve leppen i hvit, men synes ikke det ser fint ut på hvit bil. De listene som sitter under kanaldekslene kommer også i matt sort, og da går både leppa og de listene i ett.
Jeg vurderte å lakkere den nederste delen i bilens farge, men synes det ser litt rart ut når øvre delen er i karbon.
Baklyktene har jeg ikke tenkt noe særlig på, men jeg liker veldig godt LCI baklykter, så det skal jeg absolutt vurdere.
Sort M4 merket har jeg bestilt
Her kommer det noen bilder
Gikk for original M Performance leppe foran, hadde ikke samvittighet til å gå for noe jalla løsning eller fake leppe på denne bilen. Monterte også Performance spoiler på bagasjeluka, 15 mm spacere bak og folierte i blank sort ved luftinntaket foran.
Venter på noen M Performance deler som kommer neste uke
Fikk gjort litt med bilen i går
- M Performance frontleppe
- M Performance spoiler på bagasjeluka
- Folierte i blank sort ved luftinntaket på frontfangeren
- Monterte 15 mm spacere på bakhjulene
Mangler diffuser og listene som skal sitte under kanaldekslene. Regner med å ha alt på plass innen to uker
Legger ut bilder etterhvert
Da ble gamle bilen min solgt til en kar i Nord Norge Tok ikke mer enn litt over to uker før den ble solgt. Må si at den så veldig bra ut med M Performance pakke
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95442360
Tusen takk, Dal-z 😀 Bilen din var faktisk en av grunnene til at jeg også fikk lyst på en M bil. Ja det synes jeg også 👍 Hentet den på fredag, og regner med at den blir montert i morgen
Ja de fleste eller alle som jeg har sett kjører med M Performance. 19 000,- for M Performance med 20% rabatt 😁 Tror 3D sin koster et par tusenlapper mindre
Sliter med å velge mellom to frontlepper som jeg liker veldig godt. De to øverste bildene er av 3D Design, og nederste er M Performance. Begge finnes kun i karbon. Hva syns dere jeg burde gå for ?