Gå til innhold

ugha

Medlem
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

ugha's Achievements

  1. synderen ble funnet! hadde dårlig kontakt til "chip'en" jalla KCR chip
  2. Lurer på og sote rutene på min e61 2004 mod. Men eneste "kittet" eg finner er fra 2006 til 2009 vil dette passe på bilen min? http://www.window-tint.co.uk/bmw-pre-cu ... -2009.html er det forskjellige størrelse på vinduene pre LCI og LCI?
  3. Har akkurat anskaffet meg kabel og programvare til og koble pc og bil i lag skal se om eg får det opp og går i helgen hvilket program brukte du til og senke luftbelgene bak med?
  4. oki er dette noe eg kan bruke fra den gamle fangeren eg har no? noen som har montert M-plast, vanskelig og bytte eller?
  5. Da var tiden for og konvente til M-plast :) Har funnet dette settet på nettet http://www.carpartspro.no/index.php?rou ... ct_id=2253 og 15500,- ink lakk var det billigste eg greide og hoste opp. er det noe ekstra eg bør ha når eg er først igang? har cruise kontroll med radar er dette noe eg bør tenke på?
  6. Noen i Stavanger området som har lyst og programmere litt på en E-61 2004 mod? :) hadde vert til stor hjelp, tenkte eg skulle senke den bak og evnet koble bort varsel lyset\lyden for att passasjer ikke har selen på seg. har prøvd selv men den dumme pc'en får ikke kontakt med bilen hehe
  7. uppdate : har tatt alt fra hverandre og settet det sammen igjen. forsatt like gale :/ filmet ein video når eg var ute på motrorveien, hørest heilt jevelig ut... hmm
  8. var det eg var redd for, ser ut som det blir litt skruing i helgen og gå over alt ein gang til :/ noen som vet hvor eg kan få tak i (dei røde pakkningene) som er på innsuget? bytte dei i samme slengen?
  9. Hei, når minusgradene kom så tok eg den besluttingen og bytte glødeplugger og blinde swirlflaps'ene, dette medførte dessverre litt bieffekter . Bilen fusker mellom 1700- 2500 rpm (når den er kald) dette gir seg når den får arbeids temp MEN med stor belastning og høyt turtall kommer det en knitre lyd ( 4000 rpm ++ ) noen tips her bmw 525d 2004 e61
  10. Hei, når minusgradene kom så tok eg den besluttingen og bytte glødeplugger og blinde swirlflaps'ene, dette medførte dessverre litt bieffekter . Bilen fusker mellom 1700- 2500 rpm (når den er kald) dette gir seg når den får arbeids temp MEN med stor belastning og høyt turtall kommer det en knitre lyd ( 4000 rpm ++ ) noen tips her bmw 525d 2004 e61
  11. hvor holder du til i landet? passer felgene over på e61?
×
×
  • Opprett ny...