Gå til innhold

Kjetil_1990

Medlem
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Kjetil_1990's Achievements

  1. Grom bil! Drømmer også om å eie en E46 M3 engang i tiden. Har en E36 M3 3.2L som jeg er veldig glad i, men E46 er liksom enda et steg opp føler jeg😁
  2. Ikke fra i dag men, et par dager siden. En av de siste turene før dama lånte den og tok toppen. En plastpose blåste opp da hun kjørte. den dekket hele fronten. Hun kjørte til den stoppet (overoppheting).. Håper å få den i stand igjen til neste vår! Edit: Orginal M3 96 mod
  3. Greia er at hvis jeg gav gass da jeg skrudde den på så nådde den ikke 500 rpm engang, den døde enda fortere da. Gikk strømtom etter 10-ish forsøk, også hadde jeg ikke tid til å prøve mer. Mulig jeg skal dit til helgen igjen (den står parkert i en garasje ca 40 min unna der jeg bor nå), så da får jeg koble til lader å krysse fingrene Jeg er mester på å komplisere, tror alltid at det er værre enn det er
  4. Skulle starte M3`n i dag, bare for at den skulle få gått litt imens den er parkert for vinteren. Har stått i ca 4 uker. Var ingen tegn til noe feil da jeg parkerte den etter forige gang jeg brukte den. Men, når jeg starter den nå så går den rett opp til 1100rpm, før den stopper. Rett opp til 1100ish og rett ned igjen til 0. Akkurat som om bensintrykket faller rett etter start. Ingen fusking, ingen tegn på tung start. Kan det være bensinpumpen, eller kan det bare være at den har stått i noen uker? Begge deler virker rart.. Den høres 100% frisk ut helt til den stopper og jeg kan høre bensinpumpen starte når jeg vrir om nøkkelen. Den står også i en lunket garasje, og det var ca 0 grader den kvelden jeg prøvde. Har heldigvis god tid til å finne ut av problemet, da jeg ikke skal kjøre før til våren uansett. Men, kjedelig å ikke vite hva det kan være Det er en 97 mod med 169 000 på telleren. Bensinpumpen på en e36 320 jeg hadde en gang døde også på rundt samme km, samme skjedde med e46 320`n til mamma. Enda mer info : Byttet en slange i sommer, da denne var helt morgen og sprukket. Den ble byttet med en uorginal slange som vi måtte varme opp for å få like stor vinkel utenom at den skulle bli tett da vi bøyde den. Hvis den nå har bøyd seg så det blir helt tett der, kan det ha noe og si? Kjørte ca 1000km etter at vi byttet den, uten problemer. Det er nr 5 her
  5. Ja, hvis det er mulig så. Er to plugger i bunnpanna, det er ved den pluggen lengst frem det har sprukket. Er det mulig å bare plugge/sveise igjen hele hullet? Kan ikke noe om sveising, men kjenner sikkert noen som kan litt
  6. Det aner jeg ikke, noen som vet?
  7. Klarte å dra til bunnpluggen så mye at bunnpannen sprakk.. Jeg trenger momentnøkkel! Noen som har en bunnpanne som passer eller vet om et sted hvor det selges billig? Eller er det noe som lett kan fikses? Det er snakk om en liten sprekk på noen cm, det drypper veldig sakte.
  8. Bump. Kjøper var useriøs.
  9. Takker for tips. Det endte med en 3.2l som jeg hentet i sverige. Bortsett fra litt jobb med å registrere så er jeg hittil fornøyd!
  10. På de papirene jeg har her står det iallefall 92-97 E36. Det står ikke noe om M3 eller andre modeller. Det står også "Bmw E36/E46/E30 4cylinder/E30 6cylinder/z3/z4 Rear spring height adjuster" - på et av papirene her.
×
×
  • Opprett ny...