Gå til innhold

Sammyen

Medlem
  • Innholdsteller

    1221
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sammyen

  • Bursdag 06/01/1994

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Bergen
  • Kjøretøy
    E46 M54B22

Nylige profilbesøk

1413 profilvisninger

Sammyen's Achievements

  1. Kommer langt med litt torx-nøkler og tectyl. Ikkje så mange lappene på butikken visst du vil gjøre det sjølv. Har vert med å tette fuktsperrene eit par ganger🙄 Ligger ein del forklaringer på nettet på denne jobben, og så lenge du kan følge ein guide så føler eg du kan spare ein del kroner her. Les ivertfall ein DIY eller to før du slår frå deg å gjøre jobben sjølv siden verksted koster! Er ein grei jobb å utføre Finner nok linker/DIY'er visst du søker opp lignende tråder😊
  2. Enda eit punkt på listen over ting eg vil gjøre med bilen https://www.facebook.com/customcarinteriors/?fref=ts Link for dei late
  3. Som oftest følger gjengestaven med mutteren ut av toppen når du skrur av ytre manifold. Då trenger du ikkje meir enn eit par mm med bevegelse for å bytte pakning Er "2" manifolder (3+3cyl) og eg meiner å huske at det er ein del vandring uavhengig av kvarandre. Heldig du som kjører 5-serie for min 3-serie med samme motor så måtte den løftes opp "ut" av motorrom for å få tak i boltene...
  4. P̶å̶ ̶m̶i̶n̶ ̶(̶M̶5̶4̶ ̶d̶å̶)̶ ̶h̶a̶d̶d̶e̶ ̶g̶l̶ø̶m̶t̶ ̶d̶e̶n̶ ̶s̶e̶n̶s̶o̶r̶e̶n̶ ̶o̶g̶ ̶h̶a̶d̶d̶e̶ ̶d̶ø̶n̶n̶ ̶s̶a̶m̶m̶e̶ ̶f̶e̶i̶l̶k̶o̶d̶e̶ ̶0̶A̶ ̶[̶1̶0̶]̶.̶ ̶D̶e̶t̶t̶e̶ ̶k̶a̶n̶ ̶g̶o̶d̶t̶ ̶v̶æ̶r̶e̶ ̶e̶i̶n̶ ̶a̶v̶ ̶g̶r̶u̶n̶n̶e̶n̶e̶ ̶t̶i̶l̶ ̶m̶o̶t̶o̶r̶e̶n̶ ̶m̶i̶n̶ ̶s̶t̶o̶p̶p̶a̶ ̶e̶t̶t̶e̶r̶ ̶d̶e̶n̶ ̶f̶a̶k̶t̶i̶s̶k̶ ̶t̶e̶n̶t̶e̶ ̶o̶g̶ ̶k̶o̶m̶ ̶p̶å̶ ̶t̶u̶r̶t̶a̶l̶l̶.̶ ̶ Edit: Fikset sensoren før eg startet motor, blander kodene her beklager :S
  5. Etter ein del miksmaks så begynner bilen å nærme seg veien igjen! Fått skikk på feilkodene etter motoren "kuttet" seg sjølv og fann ut at eg manglet ein sensor 😳 (Film av første start i bunnen av innlegget) Etter ein treig start så går motoren og purrer fint. Litt problem med "sticky lifter" men rekner med det går seg til når den får kjørt litt. Glad at eg fekk stilt inn vanosen riktig ivertfall Det som er lei er at idioten sjølv (meg) brukte oppigjen eksosflenspakningene sia dei såg bra ut.. Resultatet blei jo seff at eksosen står ut av motorrommet. Då var det av igjen med fronten og håper på at det holder med ekstra stramming av boltene.. Reknet med det skulle gå fint men er så glad at ingen ventiler eller lignende gjekk til helvette Stygg "tikkelyd" men tenker det kjem seg etter eit par gode minutter på tomgang? Muligens eksoslekkasjen som tikker her? Kjørte ikkje den lenge for å unngå eksosforgiftning
  6. Er det likt som på min så må du pumpe opp olje http://www.thectsc.com/5hp24-transmission-fluid-level-procedures
  7. Er så heldig at det er ein svak bakke mot krysset etter jobb så der er "bakkestart" like lett som å gå I størrebakker så "rygger" bilen i D ja. Kan noken sei om dette skader kassen eller ikkje? Kom meg ikkje opp ein bratt bakke og måtte rygge ned igjen. Stresset som eg var sto den i D turen nedigjen..
  8. Her bør du inn med diagnoseverktøy. Ta ein titt i diagnosetråden Skrur du bil sjølv så blir den tusenlappen det koster på Ebay spart inn igjen fort
  9. Må nok hellakkering til. Vil ikkje sei garantert pris (betalte 2k for min lakkering) men blir vel eit par lapper. Du kan spare litt cash ved å ringe rundt til dine lokale lakkverksted og forhøre deg. Er det ein E90 det er snakk om? Kan spare litt ved å demontere den sjølv: https://www.youtube.com/watch?v=nNKWUwSnv0Y
  10. Kam og veivsensor vil gje feilkode? Dyre deler å kjøpe som "feilsøking" i min meining. Ka program brukte du til å ta diagnose? Skikkelig diagnose før delekjøp er ein god regel å ha. Var det første gangen for dagen du skulle starte den? Dvs kald motor og stått over natten? Ka skjer når du starter den? Er det bare eit elektronisk klikk og full stans? Går den på startmotoren men vil ikkje tenne? Lyser det noken varsellamper? Må beskrive bedre for å få noke ut av "internettmekanikerne"
  11. Registrert med 118 hestekrefter
  12. Tviler på at det skal være eit problem. Usikker på korleis ekstrautstyr påvirker dyamovalg originalt, visst det har ein innvirkning i det heile. Står vel nummer på begge dynamoene? Sjekk at dei leverer det samme Evt post bilde her Edit: Ser eg bommet, må si meg overrasket at det er så stor forskjell når BMW pleier å vere grei på retrofit
  13. Tipper ESS har ein grei anbefaling visst du skal kjøpe kit frå dei
  14. Kan det være noe med frontrutepakning? Synser bare her no Er vel limen under som tetter.. Ville tatt av taktrekket og prøvd å provosere fram lekkasjen når ein ser på innsiden. DIY: http://e39source.com/archives/1050
  15. Korleis testet bmw dreneringen? Visst dei kan bekrefte at alle dreneringsslangene/rørene henger sammen og er åpen frå takluke til utgang så trur eg det må være pakningsproblem. Ta av alt av trekk og søke rundt med papir når ein spyler over taket med slange funker. Er du sikker på at det er takluken? Ka er symptomene? Vatn på passasjergulv?
×
×
  • Opprett ny...