Gå til innhold

8370lkn

Medlem
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 8370lkn

  • Bursdag 01/08/1961

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    8370 Leknes
  • Kjøretøy
    BMW X2 2.0 d X-drive 2020

Nylige profilbesøk

599 profilvisninger

8370lkn's Achievements

  1. Hei, takker. Det må være den ja, skal dekke til der luften kommer ned mot gulvet. Får sende de linken så kanskje de finner den raskere 😂👍 mvh Gunnar
  2. Hei, er vell ikke mange X2 eiere her. Etter service på vår X2-2019 manglet det flere skruer. Venstre lykt var løs og et deksel i under panser var løst. Speedometer/turteller der manglet begge skruene. Skruer fikk jeg ca. 1 mnd. etter å ha purret(var vanskelig å finne i partsmanual😱)Så mener jeg at det skal være et deksel rett oven for leggene(se bilde) har sendt e-post til verksted uten å fått svar. Ville bare sjekke her før jeg ringer og purrer.
  3. Er hos forhandler i Harstad nu, så får vi håpe de finner ut av det👍
  4. Takker for svar. Har ikke tenkt å gjøre noe med dette selv. Tenkte bare å høre om andre hadde opplevd noe lignende, og nå fungerer heller ikke "sparkesensoren" for bakluken, kan det ha noen sammenheng dette ?
  5. Hei. BMW X2 2019 Bryter panel førerside virker ikke. Begynte med at speil ikke lot seg justere, varme i speil, knapp for å slå inn speil, åpning av bakluke og til slutt virket heller ikke vindusheiser. Noen gode tips ? mvh Gunnar
  6. Hei, Kan man få Apple Carplay full skjerm på min BMW X2 2019 ? mvh Gunnar Lofoten
  7. Ny oppdatering med epost fra BMW Norge. Hei igjen, Takk for oppfølging. Det står at det er et kjent problem som påvirker flere av våre kunder akkurat nå. Beklager på det sterkeste at det tar så lang tid å få løst dette. Vi purrer så mye vi bare kan på teknisk. Gir tilbakemelding igjen så snart som vi har en oppdatering i saken igjen. Ønsker dere en fin ettermiddag. Best regards / Med vennlig hilsen Simone  --------------------------------------------------------- BMW Group Norge Kundeservice Rolfsbuktveien 4A NO-1364 Fornebu Telefon: +47 67 81 85 85 Mail: no.kundesupport@bmwgroup.com Web: www.bmw.no --------------------------------------------------------- BMW Norge AS Registered in: Foretaksregisteret VAT-number NO 971 130 776 MVA Board location: Rolfsbuktveien 4A, 1364 Fornebu, Norway
  8. Hei. BMW 320D 2015, K430158 BMW Online Tilgang til 16.05.2020 Får opp denne feilmeldingen (bilde1) når jeg prøver å få opp bildene jeg har liggende på splitt skjermen. (Delt skjerm) Når jeg prøver å legge til nytt bilde på portalen får jeg opp denne feilmeldingen. (bilde2) Som Dere ser på bilde3 vises ikke de andre bildene. Har snakket med support hos BMW flere ganger og de sier dette er ført over til teknisk uten at jeg får noe svar fra dem. Noen flere som opplever problemer med dette eller vet hva som kan være galt?
  9. Hei alle sammen. Her må jeg nok legge meg skinnflat og etterpå valses over så jeg blir ennu flatere. Ny synstest skal jeg også få tatt og burde vell strengt tatt ikke kjøre bil. Så til fakta Dekk foran er som sagt over her helt riktig 225/45-18 Sorry alle sammen for feilinfo fra min side. mvh Flau mann
  10. Hei. Ja, alle dekkene er like
  11. Hei. Takker. Da skal jeg vurdere det, ved neste dekkskift.
  12. Hei. Tusen takk. Hmmm her er det noe som skrrer, får ta det opp med forhandleren. Kjøpte bilen ny i 2015 med disse dekkene som står på bilen. mvh Gunnar
  13. Hei. Tusen takk, har M-Sport men det er samme dim foran og bak. Må nok ha runflat da det ikke er jekk i bilen. mvh Gunnar
  14. Hei. Må ha nye sommerdekk til min/vår 320d XDrive_2015. 255/40-18 runflat. Anbefalinger mottas med takk Dekkene (fordekkene) som står på bilen som var nye da vi kjøpte den ny i mai 2015 er skeivslitte kun på yttersiden . Sjekker lufttrykk jevnlig. mvh Gunnar Nordahl Leknes
  15. Hei. Tusen takk for svar, fant den i menyen, trodde jeg hadde lest alt som var i manualen men neida
×
×
  • Opprett ny...