Paramvir Singh

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Paramvir Singh

  • Rang
    Korporal

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trondheim
  • Kjøretøy
    E46 325i Cabriolet

Nylige profilbesøk

178 profilvisninger
  1. Paramvir Singh

    Vaier til dørhåndtak E46

  2. Paramvir Singh

    E46 facelift sedan/touring Ø.K!

    - Msport - Facelift - Manuell - Helst under 200.000km - Svart - Bensin/diesel spiller ingen rolle. Diesel er pluss, vil ikke ha 316i..
  3. Paramvir Singh

    Skifte dyser på E46 320D 150HK

    Her er returene på mine dyser. BMW sa at alle dysene måtte byttes, spesielt dyse 2 og 3 og kom med en pris på 27.000kr for jobben og nye dyser! Det var i overkant drøyt, så jeg tok ut dysene selv. Venter på nye dyser, kommer over helga Bytter dieselfilter med det samme, fjerner swirl flapsa og renser innsug/EGR også. Bytter olje og filter så bilen får en oppfriskning før nyttår
  4. Paramvir Singh

    Skifte dyser på E46 320D 150HK

    Kan være dyser. Ringte Autoex i Trondheim, 1900 for å overhale. 3000 for byttedyse. Lykke til på fredag, si ifra når du finner ut hva problemet er!
  5. Paramvir Singh

    Skifte dyser på E46 320D 150HK

    Hmm får vell sjekke det, mellom 5-6 tusen per dyse blir for dyrt.. Min har gått litt over 237.000
  6. Paramvir Singh

    Skifte dyser på E46 320D 150HK

    Hei! Har tatt diagnose, bilen går dårlig og er tungstartet pga. retur på dysene er for store. Noen som vet hvor man kan få tak i dyser, utenom GS som er dyre? Og er dette veldig vanskelig? Det eneste jeg vet er at man må av med innsug og så løsne 2 skruer på dysene samt koble fra ledninger.
  7. Paramvir Singh

    E46 320D, batterilampe, oljelampe, kjælevæskelampe, HJELP!

    Her er et bilde av dash..
  8. Har en E46 320D fra 2002 som plutselig igår slo inn rød varsel for olje og batteri, og gul kjølevæske! Bytta tilbake til egr fra bypass siden det var lekkasje, lot bilen stå litt på motorvarmeren før jeg kjørte til kjæresten. Skulle kjøre hjem igjen etter en times tid og plutselig var rattet utrolig hardt! Fikk det nesten ikke rundt, bilen oppførte seg merkelig og den gikk som bare det bare jeg kom borti pedalen! Har sjekka kjølevæske, skal drenere og bytte den idag, har etterfylt med vann sist i sommer. Sjekka olja, hadde gått ned til minimum. Noen som vet hva det kan være? Turbo har blitt diagnosert deffekt, men denne ble byttet for 20.000km siden. Noen som vet hva det kan være?