Gå til innhold

Espen.st

Medlem
  • Innholdsteller

    282
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av Espen.st

  1. 3 år med denne i igår, bilen jeg har hatt lengst. Blir bare bedre og bedre med årene.
  2. vet du nypris på disse? trodde de var over godt over 2? sikkert litt under 2 med rabatter osv
  3. https://www.finn.no/mobility/item/462277398?ci=13 første "brukte" m2cs g87 til salgs?
  4. https://youtu.be/2ARE2wfjUtM?is=jzVNyg0_lU9spXRc Noen klipp fra banen og ett par bilder fra Nürburgring turen
  5. ah, da kan du eventuelt kjøpe en aux-bluetooth dongle
  6. jeg hadde samme problemet på min, endte opp med å kjøre lyden via bilens bluetooth samtidig som jeg var koblet til CarPlay på Iphone, dra ned kontrollsenter og trykk på airplay logo opp til høyre og endre output.
  7. må bare få kastet den ut på finn før det blir havari igjen 😵‍💫😂
  8. https://www.finn.no/462659830 for en pris 😅
  9. Velfortjent vask etter 250 mil de siste dagene 🧽
  10. Nja, skal ned til nurburg neste helg så får bli en annen gang for min del 😁
  11. Gratulerer! 🍾 sier ikke nei til å bytte nøkler nei 😜 blir det tur nå? 👏🏼
  12. Kan ikke huske sist jeg betalte så «lite» for 98
  13. Gratulerer! For en farge!
  14. de felgene er bare 10/10 😍
×
×
  • Opprett ny...