Trodde kanskje at det var en større/annen jobb som gjorde at du måtte inn i sikringsboksen, derfor jeg spurte
Airbaglyset vil jeg tippe er som nevnt over her, at det kun er tent fordi den har vært plugget ut og inn igjen. Dette må da fjernes med diagnose, men blir jo veldig problematisk når du ikke får kontakt med enheten. Kan muligens være at det har oppstått et kabelbrudd, noe som er langt ifra uvanlig. Ikke alltid det skal så mye til når bilene begynner å dra litt på åra.
Selv om du hører at kompressoren går, kan det fortsatt være intern feil der. Trenger ikke nødvendigvis å være den heller, da.
Dersom du har mulighet ville jeg nok prøvd å kanskje koble opp bilen til et annet program, bare for å se. INPA skal vel egentlig være ganske safe. Bare for å nevne det; når jeg prøver å lese ut med INPA på E38´n får jeg opp svært lite, og veldig generelle feilkoder. En bekjent av meg har et annet program, og han får ut mye mer detaljert. Bilen har også vært koblet opp med Autel, og der fikk man opprettet kontakt med alle moduler, selv om INPA ikke klarte å opprette kontakt med 2 av dem.
Skal du begynne å feilsøke/måle ut ting ville jeg nok tatt en titt på koblingsskjema, for å se om det er en fellesnevner for EWS og nivåregulering, men jeg tipper egentlig at det her dreier seg om to separate feil.