Jeg er ikke uenig med deg angående din personlige overbevisning om at originale bremser er gode nok. Nei, det er neppe behov for større bremser, men dette må uansett være dokumentert i et TUV dokument hvor det står 330e. Men når det ikke står noe skrevet om 330e i TUV papirene så er ikke det som står for 320i direkte overførbart, da det er er ganske annerledes bil. Det hjelper ikke å komme med disse argumentene til SVV uansett. De har ikke mulighet til å godkjenne høyere effekt i en 330e med TUV papirer det står 320i og man ender nok opp med å dra hjem med uforrettet sak.
For ordens skyld har jeg hatt 330e og kjenner godt til at relativt mange har hatt problemer med stempler som ryker etter tuning, og vil ikke anbefale noen å tune B48B20A motoren uansett. Dersom man får det skrevet inn i vognkortet har man ihvertfall muligheten til å få ny motor dekket av forsikringsselskap. If dekker ihvertfall biler som er tunet så lenge det er skrevet inn i vognkortet.