Takk for svaret E.C. og Kvasi👍
E.C.:
Ser av profilen din at du er noe over gjennomsnittet aktiv på Bimmers😅 og at du også holder til i nærheten av meg (Slemmestad). Har tidligere hatt bilen på rep/diagnose hos "Dr BMW" i Enebakk men siden han ikke er så aktiv lenger er det greit med nye kontakter som har erfaringer med E61 og kan løse digitale problemer når (ikke hvis😉) de oppstår..
Kvasi:
Ser av profilen din at du også er noe over gjennomsnittet aktiv på Bimmers så tydeligvis riktig forum dette😅
Det er AKKURAT det som forvirrer meg: Hva er poenget med foringer fra Powerflex hvis det bare løser problemet i den ene enden av staget??? Skjønner at det er lurt der Powerflex erstatter ALLE foringer som holder et stag. Casterstaget på min bil har jo egen casterstang-KULE i den ene enden så da kan jo selve casterstaget vare "evig" med Powerflex??? og bare casterstagkulen må byttes??? Selve staget koster ca 2400,- på GS så hvis en foring fra Powerflex er bedre enn originalen og koster 5-600 kr så burde det være beste løsning????
Håper dere både tåler og er vant til dumme og rare spørsmål🤣🤣
Per