Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gir negativ score til bmw-e36-e46 som legger ut en annonse og skal selge to bøttestoler med belter for 5000,-. Det står ingenting om at det er hbo. 5000,-. Når det så kommer til stykket så endrer summene seg fra time til time. I går skulle han ha 5400,- for alt sammen, og i dag skal han ha 5500,- for to stoler og ett belte. Bare surr fra ende til annen. Legger man ut annonse med en fast pris uten høystbydende over, så får man for pokker klare å holde seg til den, og ikke minst innholdet i den.

Og siden M3 Yngve blir nevnt over her, så tror jeg ikke jeg husket å legge inn ham før, men hadde en fin handel med ham for ganske lenge siden. Positiv score der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt motor/driv deler den siste med:

- bergeee

- badsha

Holder avtaler :-) , så da gjenstår se om delene funker med tid å stunder ;-).

Hva angår potensielle kjøpere av bil her inne har jeg bare dårlige erfaringer. Bare intressert i bilder, små detaljer av feil, ingen kjennskap til opgraderinger , store forventinger til at en brukt bil skal være feil fri til en spott pris. Selg heller biler på finn.no. Deler ser ut til funke om enn henter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte radiator til tikkakjell.. Sendte han en PM siden han ønsket å kjøpe, videre bilder og han skulle ha radiatoren. Han førte over penger men EN gang, og jeg sendte radiatoren på mandag da posten åpnet. Pluss i margen fra min side til tikkakjell...:)

(endret grunnet skrivefeil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roaldj by the way sv90 ;) ingenting å si på deg heller... super-duper handel med deg også må jeg si.. :)

går litt fort i svingene her :P

men det er fikset nå :)

ja den er god! ser fram til en hyggelig bil prat når du kommer til bergen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...