Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Takker Saltkjelen for ein veldig rask og plettfri handel. Samt veldig rask levering.

Mindre enn 24 timar.

Kan ingenting anna enn å anbefale han.

Takker for det. Ja, frakten tok ikke lange tiden. Jeg var med å satte eskene på containeren som ble sendt med toget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale sealed, seriøs fyr! Skulle hente et par felger hos han som jeg skulle få gratis (som i seg selv var en overraskelse, jeg hadde regnet å betale for dem). Men når jeg kom fram etter i overkant av en times kjøring så fikk jeg ikke tak i han, hadde vært en misforståelse. Våknet i dag og så at felgene lå utenfor, han hadde kjørt hjem til meg og lagt dem utenfor i natt! Det kaller jeg sevice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv handel med Dan327t

Betalte på forrskudd, go gang.

Samme med deg Rayman, betalte forskudd uten problemer og varene var knirkefrie=)

Edit:

L.M.e30: Kjørte en radiator hjem til meg når jeg hadde travle dager på jobb, anbefales!

e30 tic: Fine varer og forskudd gikk uten problemer.

M30Punk: Byttet en turbo med han og skulle ha ett mellomlegg på 600,- som han skulle overføre når han kom hjem etter å ha vært her å byttet, tok det for god fisk da han virket seriøs, men har ikke sett de pengene på det godt over halve året som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The-transporter...

NEGATIVT!

forklar hvorfor ?

Jeg kan hvertfall forklare mitt tilfelle.

Kjøpte en pc av ham i fjor høst en gang.

Denne skulle visstnok ikke være så gammel og delene i meget god stand. Tok det han sa for god fisk, men utfallet viste seg å være noe helt annet. Kom hjem, koblet opp og startet den. Fungerte fint i en uke tenker jeg, da kuttet hardisken ut. Greit nok tenkte jeg, en ny koster ikke stort.

Så gikk det vel en måneds tid, og skjermen begynte å flimre.. skjermkortet tok da kvelden. Byttet det også, og siden har det virket greit.

Ikke så mye å klage på kanskje, men syns dette var ganske dårlig.

Og i tillegg sendte han med et trådløst tastaur, men fikk ikke med mottakeren til dette, så hva jeg skulle med det forundrer meg fortsatt. Bare en enkel måte å bli kvitt dritten sin på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The-transporter...

NEGATIVT!

forklar hvorfor ?

Jeg kan hvertfall forklare mitt tilfelle.

Kjøpte en pc av ham i fjor høst en gang.

Denne skulle visstnok ikke være så gammel og delene i meget god stand. Tok det han sa for god fisk, men utfallet viste seg å være noe helt annet. Kom hjem, koblet opp og startet den. Fungerte fint i en uke tenker jeg, da kuttet hardisken ut. Greit nok tenkte jeg, en ny koster ikke stort.

Så gikk det vel en måneds tid, og skjermen begynte å flimre.. skjermkortet tok da kvelden. Byttet det også, og siden har det virket greit.

Ikke så mye å klage på kanskje, men syns dette var ganske dårlig.

Og i tillegg sendte han med et trådløst tastaur, men fikk ikke med mottakeren til dette, så hva jeg skulle med det forundrer meg fortsatt. Bare en enkel måte å bli kvitt dritten sin på?

Forskuddsbetalte en mobiltelefon som jeg mottok før jul.

manglet minnekort og datakabel i pakken, og han lovte å sende meg dem.

telefonen, som han skulle ha byttet skjerm på, fungerte aldri ordentlig.

Svarer ikke på PM eller noe etter han lovte å sende det som manglet.

Da jeg aldri mottok det som annonsen lovte, ba jeg om å få hevet kjøpet.

Fremdeles har jeg ikke mottatt det som manglet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke sånne folk. Jeg ser jo f eks at han transportern driver å skriver her daglig. Seinest i dag. Jeg sliter med å ta sånne folk seriøst etter jeg leser om dem her. Hvorfor ikke bare gjøre opp. Gjøre seg til kjeltring for noe billig dritt? Helt utrolig.. tapere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke sånne folk. Jeg ser jo f eks at han transportern driver å skriver her daglig. Seinest i dag. Jeg sliter med å ta sånne folk seriøst etter jeg leser om dem her. Hvorfor ikke bare gjøre opp. Gjøre seg til kjeltring for noe billig dritt? Helt utrolig.. tapere!

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...