Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

+ Til Saltkjelen, utrolig hyggelig fyr! Og møtte opp som avtalt, fikk en rask handel og en liten hyggelig prat. Anbefales til andre og.

Takk for det og jeg kan ikke annet enn åanbefale deg også. Trivelig og pålitelig kar, en veldig hyggelig handel. Thumbs up. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ Til Saltkjelen, utrolig hyggelig fyr! Og møtte opp som avtalt, fikk en rask handel og en liten hyggelig prat. Anbefales til andre og.

Takk for det og jeg kan ikke annet enn åanbefale deg også. Trivelig og pålitelig kar, en veldig hyggelig handel. Thumbs up. :D

Takk for den :)

Så enda en positiv handel med "sindrebert" her inne på forumet. Kom til avtalt tid, hentet vare og betalte. Anbefales av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en useriøs selger her på bimmers.

bmwturbom5

Kjøpte div deler hos han for 3250,- forskuddsbetalte, pengene ble overført for snart 3 uker siden. Og siden da har jeg ikke hørt et ord fra han, selv om jeg ser at han leser Pm`ene.

Som sagt, IKKE gjør handler med bmwturbom5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke få en slik rating for handel med folk? Eventuelt kun skrive opp negative erfaringer, og dermed også være godtroende med de man ikke kan lese noe negativt om..? Just my 2cents..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet av janerik171187. Tok litt lang tid, men pakken kom fram i god behold, og varen var i samme stand som han sa :) Har forståelse for at det tok litt tid, en frontspoiler er ikke det enkleste å pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max useriøs selger Tonye36-91 ..

Forhodsbetalte 650 kr den 04.06.2010 for ei lykt dette er ink frakt.Han forsikra meg om att eg skulle få sporings nr på pakken når den blei sendt !! DETTE HØRES JO BRA UT ???

Det går 14 dager og eg sender en pm og lurer på kor det blir av lykta mi , Da har posten tydelig vis rota vekk pakken og han skal ringe og snakke me dei ,

Sender pm nok en gang og seier att vist ikkj lykta dukker opp kan han overføre pengene mine igjen ,, Men da er det ingen svar og få . Klart det er nokke som ikkj stemmer når det ikkj er svar og få og pm blir lest !

Dette meiner eg er for dårlig ,, En kan jo sjå på datoen i dag og tenke seg litt om ??

Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde heller ordnet et system hvor man har muligheten til å "rate" folk ved å trykke på en link under profilbildet deres, hvor du skrev inn hva som var negativt/positivt om handelen, så kan vi gå inn og se hvordan personen vi lurer på å handle med har oppført seg i tidligere salg/kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomashm5 er det helt suverent å gjøre handel med. Kjøpte et M3 3,2 kaross m understell av han i går. Var ikke helt ferdig med ribbingen så jeg kunne bare ta med bilen så kunne han komme å gjøre resten i verkstedet mitt så jeg slapp å vente! Dette var service på sitt beste. Alt annet var selvfølgelig som avtalt og ikke noe tull. Denne mannen ANBEFALES=d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...