matsrh Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Har akkurat vært på ferie og har avtalt med M3 Yngve å kjøpe et panser. Er stor fornøyd med handelen! Kjempe hyggelig kar som var behjelpelig med å få montert på takstativ og stropper til å feste panseret på taket Selv med dårlig tid. Anbefales på det sterkeste!! STORT PLUSS i boka Har også hatt en positiv handel med Njål Vogt som jeg kjøpte takstativet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Solgte baklykter og frontlykter til kamro, pakket lyktene godt inn og sendte dem nedover til Asker. Hyggelig kar, som tar ut lyktene i oppkrav så snart postkontoret åpner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Handla med endel her på forumet, de jeg husker med god erfaring er: m3yngve eirik viste sexeren shomie*745 kai-p. Kristov. pettmon janerik171187 Hoem Haavard harry klein wicky124 Har handlet med flere enn disse, men kommer ikke på brukernavn i farten. Utenom dette så har jeg hatt en handel med icemanM5" som var særdeles mislykket, der han solgte meg en v8 med defekt girkasse,. Og uten vilje til å gjøre opp for seg får han stryk i boka herifra! Virket tross alt som en grei kar, men når han nekter å gjøre opp for seg blir det kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Pluss til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 xxxredlinexxx betalte jeg, men fikk aldri varene. Useriøs, anbefales ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Kan anbefale Saltkjelen som kjøper Takk for en hyggelig prat. Må selvsagt anbefale deg ovenfor andre også, helt smertefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Kan anbefale Saltkjelen som kjøper Takk for en hyggelig prat. Må selvsagt anbefale deg ovenfor andre også, helt smertefritt. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Lars89 kjøpte et par håndtak av meg. Veldig grei å selge til, overførte pengene på forhånd som kom inn på konto dagen etter vi avtalte salget. Så er veldig fornøyd med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Har gjennomført en handel med JAS. Ingen problemer der i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Lars89 kjøpte et par håndtak av meg. Veldig grei å selge til, overførte pengene på forhånd som kom inn på konto dagen etter vi avtalte salget.Så er veldig fornøyd med han Kan bare anbefale mjensen. Hyggelig fyr og RASK til å sende! Varene var absolutt som forventa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBRace Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 bmwturbom5 og bimmersmakkverk er samme person og er svindler. Har sikkert bytta nikk igjen for å svindle flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 har handlet smertefritt av følgende: zmikkey The hardcore Stril kommer sikkert på flere senere har solgt til følgende uten problem: baremats91 Idrivebmw Abbis BMW91 satelite FilipF ///Kristian ropa TonyHolt olavesen bim_e46 MaWeRiCk knuffe glemt noen her også men innboksen gikk ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Handlet hos sks, gikk smertefritt, fikk varene levert på døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Tenkte jeg kan legge til "Bjanne" her også Handlet en del småtteri av han, dør lister og litt pynte ting... Aldri noe gærent der. Fikk til og med en prøvetur i en ganske sprek bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Kan anbefale e30dale,handla diff av han,sendte kjapt og diffen var i bra stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå