Torolav93 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 nettopp motatt grøftelys fra jorg1s1, bra innpakket og alt gikk bra grei kar og snakke med, thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Pluss i boka til atlee! Solgte en girkasse og et ledningsnett tilatlee. Avtalte forhåndsbetaling(onsdag), og varen ble hentet som avtalt(idag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Har bare positive ting å si om brukeren Z1. Rask og seriøs handel med en svært hyggelig bilprat med på kjøpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Har handlet både vifte til varmeapparat og noen interiørdeler av Østgaard her på forumet. Ikke noe tull, fikk delene kjappt. +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Da har jeg gjort en handel med MERING90 førte over penger med en gang bare ++++ og gi Fikk da mine felger som jeg kjøpte av BMW318TDS96. De ble sendt og motatt få dager etter jeg førte over penger! Kun positive tilbakemeldinger å gi på dette kjøpet Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Seriøs selger: sexerenEn hyggelig selger, som også hjalp til med å skaffe meg rett info om delen jeg kjøpte. Go dialog hele veien. Stor Pluss fra min side.. +++ Til Sexeren fra meg også. Kjøpte snurrebilen min, og ikke en klage i ettertid. Det er + det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Bmweee: kjøpte en mercedes 190 av han, bilen var vel som beskrevet, eneste minuset var at han hadde glemt eu kontroll papira, men etter litt masing på tlf(ei uke), så fikk han sendt det, så anbefaller han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Seriøs selger: sexerenEn hyggelig selger, som også hjalp til med å skaffe meg rett info om delen jeg kjøpte. Go dialog hele veien. Stor Pluss fra min side.. +++ Til Sexeren fra meg også. Kjøpte snurrebilen min, og ikke en klage i ettertid. Det er + det. HAHAHA den var bra! god bil! Kan nevne Snake____1, kjøpte noen bremser av han. En veldig hyggelig handel med Jonern også! Hyggelig å forståelsesfyll person! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Takker for handelen med EzzY her på forumet. Forhåndsbetalte som avtalt, og varen kom raskt og slik som han beskriver varen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Må dessverre melde mr.ben som useriøs selger da jeg har betalt 200kr for en del som aldri kommer. Han svarer ikke på pm jeg sender heller lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 2 +'er i boka her...! kjøpte motor av "Testpiloten". Han var veldig tålmodig og hadde den lagret for meg i flere måneder! Behjelpelig med det meste. Ikke vær redd for å handle av denne karen! "///Naitsirk". Hyggelig kar, sendte raskt og handelen gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 atlee suxXx mxsondre joar_92 kampen Bare godord om alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mipplemuh Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 baremats91 MasterNik Kjøpte blinklys med baremats91, fikk de raskt levert og meget godt innpakket! Kjøpte bunnpanne med MasterNik, hentet den selv og ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Rask og smertefri handel med |Ole| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Grønt lys til ronnyskretting Kjøpte en coil. Lå i postkassa 3 dager etteerpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå